Lois

Super leuke winkel! Diverse soorten/stijlen kleding dus voor ieder wat wils. Als je goed zoekt kun je echt pareltjes vinden voor een lage prijs. Heel lief personeel ook :)

Koen gele

Het viel helaas erg tegen. Alleen kleding die al verwassen en versleten was. Ik vind het absoluut geen mooie hippe vintage. Ze kunnen de naam beter veranderen naar Kliko Kliko

Joran

Weinig leuks gezien, alle goeie dingen waren er al uit gepakt. Wel leuk idee

Charisma Kempers

Niet echt oke. Het idee is geweldig, alleen de kleding dat wordt aangeboden is vaak versleten of er zitten gaatjes in. Naar mijn idee kan dit beter. Vintage is geweldig. Ik koop vaak tweedehands ook... Niet echt oke. Het idee is geweldig, alleen de kleding dat wordt aangeboden is vaak versleten of er zitten gaatjes in. Naar mijn idee kan dit beter. Vintage is geweldig. Ik koop vaak tweedehands ook bij kringloopwinkels maar het mag niet bijna versleten of met gaatjes. Mijn advies zou zijn:verbeter het aanbod.

C

Ik was wat teleurgesteld. Vond het aanbod wat tegenvallen en minder dan ik had verwacht. Het was behoorlijk druk, zodat je niet op je gemak kon kijken. Het was er erg donker (bioscoop), zodat je... Ik was wat teleurgesteld. Vond het aanbod wat tegenvallen en minder dan ik had verwacht. Het was behoorlijk druk, zodat je niet op je gemak kon kijken. Het was er erg donker (bioscoop), zodat je slecht kon zien hoe de kleding eruit zag. Daarbij was veel kleding niet schoon. Er zaten zelfs gebruikte papieren zakdoekjes in de zakken. Niet echt fris.

Fleur Bronkhorst

Ik ben onlangs naar een tweedehandskleding beurs geweest in Enschede. De medewerkers waren erg vriendelijk, complimenten aan hen. Ik vond de selectie kleding alleen niet heel geschikt voor het... Ik ben onlangs naar een tweedehandskleding beurs geweest in Enschede. De medewerkers waren erg vriendelijk, complimenten aan hen. Ik vond de selectie kleding alleen niet heel geschikt voor het komende seizoen. Ik miste t-shirtjes, topjes, korte broeken, rokjes en jurkjes.
Ook vond ik de kwaliteit soms erg matig: veel kleding was vaal en verwassen. Wel leek het allemaal heel te zijn.

J. Hanssen

Leuk en overzichtelijk opgezet.
Kleding vond ik tuttig en zag ook te vaak gaten in de kleding.
Maar geef het nog een kans.

2x geweest, eerste keer veel leuke kleding gevonden, tweede keer wat minder helaas, veel was al in een wat
mindere staat.