Maybritt van Asch

Super leuke vintage kleding!

Ricardo Cavalini

Veel vieze kleding en weinig en groen licht is een slecht idee voor in kleding uitzoeken

Malou Draat

Top winkel met super leuke gems!! muziek is altijd top en personeel is super behulpzaam!!

Elise Blind

Heel slecht

Emma

Matig. Klein en slordig.

Saskia

Een item was niet op voorraad en retourneren was een drama. Ik kon via PostNL en DHL niet online een verzendlabel maken omdat het adres niet zou bestaan. Dit gemeld en het was blijkbaar een bekend... Een item was niet op voorraad en retourneren was een drama. Ik kon via PostNL en DHL niet online een verzendlabel maken omdat het adres niet zou bestaan. Dit gemeld en het was blijkbaar een bekend probleem. Daarna totaal niet meegedacht met een oplossing.

Amber

Vooral veel tweedehands, maar geen vintage. Kwaliteit valt erg tegen over het algemeen.

Triss Commandeur

Ik ben langs geweest in Alkmaar op zondag 7 april, maar helaas niks gekocht. Ik vond het aanbod niet heel divers als ik eerlijk ben. Het leek wel alsof de meest oude, simpele zooi werd opgehangen.... Ik ben langs geweest in Alkmaar op zondag 7 april, maar helaas niks gekocht. Ik vond het aanbod niet heel divers als ik eerlijk ben. Het leek wel alsof de meest oude, simpele zooi werd opgehangen. Weinig keuze, en veel kapotte kleding(zelfs jasjes met vieze zakdoekjes in de zakken, super vies). Ook vind ik de kiloprijs erg hoog, vooral voor wat er hing. Misschien had ik gewoon pech op de dag en tijd dat ik er was en waren alle pareltjes net weg, maar ik zou nu niet meer snel naar een kilo sale gaan helaas. Ondanks het aanbod, vond ik de sfeer wel gezellig!

Sarah Brasser

Leuke kleding. Wel weinig vanaf xxl

Hannah Ithurbure

Kilokilo