Lars De Graaf

Winkel bezocht en meerdere evenementen

Martin S

Not really much interesting things for man, and some of them been really used

Bowi Castanja

Veel kleiner dan verwacht en ook erg druk

Josephine

Hello! Ik vond het heel leuk, maar heb een paar tips! 1, sommige plekken waren heel donker waardoor je de kleding niet kon zien, extra lampje zou chill zijn! 2, als het kan misschien een plus-size... Hello! Ik vond het heel leuk, maar heb een paar tips! 1, sommige plekken waren heel donker waardoor je de kleding niet kon zien, extra lampje zou chill zijn! 2, als het kan misschien een plus-size rek? Snap dat daar misschien geen animo voor is maaaaar is een idee! Voor de rest echt heel leuk , goeie sfeer en leuke locatie. X!

Wilma Meijering

Super

Mar Veldman

5/10. De events zijn wel leuk, maar er worden helaas dingen gezegd die er niet zijn (arcade, creatieve markt). Misschien op sommige locaties wel, maar dus niet overal. En het is dan niet oke om de... 5/10. De events zijn wel leuk, maar er worden helaas dingen gezegd die er niet zijn (arcade, creatieve markt). Misschien op sommige locaties wel, maar dus niet overal. En het is dan niet oke om de tekst voor je events te kopiëren en plakken. De kleding is ook niet altijd schoon en er hangen spullen tussen met gaten. Dat is een beetje teleurstellend en voor mij is het het niet waard

Kelsey Hurenkamp

Slecht, Bij de uitnodiging stond dat er verschillende activiteiten waren.. Wat er niet was. De locatie was klein en er was weinig aanbod.