Ria Van Herp

Ik vond wat ik zocht, na bestellen kreeg ik te horen dat sommige zaken niet in productie waren en moest andere kleuren uitzoeken. Ik had het liever vooraf geweten☹️. Verder alles mooi en netjes... Ik vond wat ik zocht, na bestellen kreeg ik te horen dat sommige zaken niet in productie waren en moest andere kleuren uitzoeken. Ik had het liever vooraf geweten☹️. Verder alles mooi en netjes afgewerkt.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Men beloofde dat alles mogelijk was doch moest uiteindelijk enkele artikelen varanderen omdat ze niet in productie waren in de kleuren die ik verkoos

Het ziet er allemaal goed uit, prima service

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Snelle levering en goede service!

Yvonne Hertroys

Ik koop al enkele jaren kadootjes voor de kleinkinderen bij Kidzincolor. De artikelen zijn net zo leuk als op de site weergegeven en de levering is snel. Echt een aanrader voor een persoonlijk kado.

Reactie Kidzincolor:

Beste Yvonne, wat leuk te horen dat de kadootjes altijd erg in de smaak vallen. Mvg Kidzincolor

Rita Eggert

Snelle levering , zag er pricies zoals als bij bestelling opgeven. Goed verpakt ben er blij mee

Ja prima

Marian Razenberg

Goede en snelle service. Gepersonaliseerd cadeau voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Ja.

Heel fijn en snel geleverd

Duidelijke website

Sanne

Ik werd netjes gemaild dat 1 van de producten niet binnen de gemelde levertijd er zou zijn. Er werd gevraagd of ik een ander product wilde kiezen of kon wachten. Verder prima afhandeling en tevreden.

Ja

Vlot in afhandeling van je bestelling. Veel keuze in producten.

Ja

Tip: ook mogelijkheid tot borduren tekst. Heel jammer dat dat niet kon.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Verliep goed, kreeg steeds snel antwoord op vragen

Reactie Kidzincolor:

Beste Nicoline, Wij kiezen bewust voor geen borduring. Dit omdat je met borduren altijd te maken hebt met een lelijke afhechtingkant. Dit ziet er dus aan de andere kant rommelig uit en daarom kiezen... Beste Nicoline, Wij kiezen bewust voor geen borduring. Dit omdat je met borduren altijd te maken hebt met een lelijke afhechtingkant. Dit ziet er dus aan de andere kant rommelig uit en daarom kiezen wij voor bedrukken omdat dit netjes is en 100% veilig. Ook kunt u het product gewoon wassen in de wasmachine.
Wij wensen u veel plezier met het product . Mvg Kidzincolor