Ilse Naalden

Super service, na een fout waar jullie niks aan konden doen dus mij eigen schuld was
Dit keurig netjes en kosteloos opgelost

Ja

Levweing niet volgens afspraak met spoed. Maatvoering van de kinder kookschorten is niet duidelijk. Telefonisch navraag gedaan en aan de hand daarvan besteld maar blijkt niet de juiste maat. 6-12... Levweing niet volgens afspraak met spoed. Maatvoering van de kinder kookschorten is niet duidelijk. Telefonisch navraag gedaan en aan de hand daarvan besteld maar blijkt niet de juiste maat. 6-12 jaar is al te kort voor een (niet lange) 8 jarige.
Als je hierover contact opneemt wordt de fout direct bij de klant gelegd, ondanks dat ze zelf advies hebben gegeven.
Op verdere berichten wordt niet meer gereageerd.
Zou dit bedrijf zeker niet aanbevelen en zelf ook niet meer hier bestellen. Weggegooid geld.

Matig

Mariska Louwdijk

Prachtigproduct erg blij mee.

Erg makkelijk

Joke Lekkerkerker

Prima ervaring

Heel eenvoudig

Hele goeie ervaring! Ik had een vraag en die werd best snel beantwoord. De levering was op tijd en het product ziet er hartstikke goed uit. Zeer tevreden!

Jazeker

Heel fijn, ik werd direct geholpen.

Ja.

Top ervaring.

Heel makkelijk

Heel goed bedrijf!!!

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Heel makkelijk. Goed geholpen en spullen op tijd binnen

Ramona Schaap

Ik ben echt meer dan tevreden!! Wat een mega goede service, alles is mogelijk in overleg, fijne communicatie! Wederom 2 hele mooie tassen besteld, de vorige zijn 2jaar meegegaan en eigenlijk nog... Ik ben echt meer dan tevreden!! Wat een mega goede service, alles is mogelijk in overleg, fijne communicatie! Wederom 2 hele mooie tassen besteld, de vorige zijn 2jaar meegegaan en eigenlijk nog prima! Goeie kwaliteit!

Heel makkelijk!!