Gerda Overkempe

Nee

Joke Deelen van

Top keurig en snel

Heel snel

Zeer goed gevoel aan over gehouden

super

Marja Van Asperdt

Goed bedrijf. Wat ik besteld heb is netjes op tijd geleverd en helemaal naar verwachting.

Heel makkelijk

Margriet Vreugdenhil

Leuke webshop

Makkelijk bestelproces. Snelle levering

Tamara Walstra

Sleutelhangers besteld voor de juffen.
Super mooi gedaan en snel geleverd!

Ja

Goed netjes werk

Jazeker ging goed

Niet fantastisch, een goed bedrijf herken je aan de aftersales service. 3 ster alleen voor de producten, niet voor de service. Sluit me aan bij de meningen van andere die het ook hebben ervaren. Als... Niet fantastisch, een goed bedrijf herken je aan de aftersales service. 3 ster alleen voor de producten, niet voor de service. Sluit me aan bij de meningen van andere die het ook hebben ervaren. Als alles goed gaat, is het perfect, maar als het niet goed gaat, groot gebrek aan service.

Niet echt

Reactie Kidzincolor:

Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben u ook meerdere malen gevraagd wat er precies fout is gegaan en welke service u precies bedoeld. Helaas hebben we er nog steeds geen antwoord op... Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben u ook meerdere malen gevraagd wat er precies fout is gegaan en welke service u precies bedoeld. Helaas hebben we er nog steeds geen antwoord op gekregen.
Wij staan altijd open voor verbeteringen maar als we geen antwoord van u krijgen, kunnen we helaas niks veranderen. Voor nu , veel plezier met het mooie product. Mvg Kidzincolor

Snel geleverd en super mooie neon bidon

Ja

Bestellen ging makkelijk en was snel klaar voor verzending

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Ja. Door mijn eigen fout bij het invullen vd gegevens, ging de betaling niet meteen. Heb toen nog even contact gehad met klantenservice. Dat verliep ook snel en correct.