Heel fijn, ik werd direct geholpen.

Ja.

Top ervaring.

Heel makkelijk

Heel goed bedrijf!!!

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Heel makkelijk. Goed geholpen en spullen op tijd binnen

Ramona Schaap

Ik ben echt meer dan tevreden!! Wat een mega goede service, alles is mogelijk in overleg, fijne communicatie! Wederom 2 hele mooie tassen besteld, de vorige zijn 2jaar meegegaan en eigenlijk nog... Ik ben echt meer dan tevreden!! Wat een mega goede service, alles is mogelijk in overleg, fijne communicatie! Wederom 2 hele mooie tassen besteld, de vorige zijn 2jaar meegegaan en eigenlijk nog prima! Goeie kwaliteit!

Heel makkelijk!!

Heel prettig. Bij vragen komt snel reactie. De bestelling was helemaal naar wens. Fijn dat op de website al voorbeelden beschikbaar zijn. Zo is tekst en kleur goed te kiezen.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Heel eenvoudig, dit was snel doorlopen.

Tas is erg mooi geworden, maar een stuk kleiner dan verwacht. Hierdoor niet echt geschikt voor zijn doel.

Reactie Kidzincolor:

Beste Karlo, Jammer te horen dat de tas te klein is. Bij iedere tas staat de grote van de tas. En ook de inhoud. U heeft dit dus van te voren kunnen lezen hoe groot de tas is en voor welke leeftijd... Beste Karlo, Jammer te horen dat de tas te klein is. Bij iedere tas staat de grote van de tas. En ook de inhoud. U heeft dit dus van te voren kunnen lezen hoe groot de tas is en voor welke leeftijd hij geschikt is. Deze kinderrugtas heeft een afmeting van
- 23 x 35 x 12 cm
- Capaciteit: 6 liter
Hierin kunnen dus een broodbakje en een drinkbeker. Verder weten wij dus niet waar u het voor wilt gebruiken. Dit heeft u ook niet aangegeven bij de bestelling. Wij willen hier ten aller tijde wel advies over geven. We hopen dat u dan de volgende keer contact met ons opneemt. Mvg Kidzincolor

Mary Veenstra

Vlotte levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Cora Seegers

Prachtig geworden

Snel

Correcte snelle levering! Het artikel was ook helemaal top!

ja