Geertje Kuipers

Prima. Snelle levering en een goed product

ja

Jill Kleinsmit

Voor zaterdag 30 december een cadeau besteld voor een jarige.
Voor zaterdag 30 december een cadeau besteld voor een jarige.
Zaterdag ervoor besteld maar ivm de feestdagen al rekening gehouden met het feit dat ik ietwat te laat besteld had en het niet op tijd zou krijgen.
Niks bleek minder waar, donderdag 28-12 was het popje er al.
De bedrukking fantastisch!!!!

Jazeker

Reactie Kidzincolor:

Ah wat een super leuk berichtje. Fijn dat het op tijd in huis was voor u. Mvg Kidzincolor

Neriman Ucarer

Heel zacht mooi pop🩷mooier dan op foto

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Heel vlot en snelle levering

Reactie Kidzincolor:

Hele lieve reactie, de poppen zijn inderdaad zo schattig en super zacht.

Jolanda Ter Weele

Super prettig netjes en snel

Heel makkelijk

Jeske

Heel klantvriendelijk!! Ik had blijkbaar een typfout gemaakt bij de bestelling van een sporttas met naam ("sportta" had ik getypt). Ze belden mij keurig op om het te checken en evt aan te passen.... Heel klantvriendelijk!! Ik had blijkbaar een typfout gemaakt bij de bestelling van een sporttas met naam ("sportta" had ik getypt). Ze belden mij keurig op om het te checken en evt aan te passen. Ontzettend fijn, dus ja, zeker een aanrader om hier te bestellen.

Ja

Reactie Kidzincolor:

Beste Jeske, Wat een lieve reactie. We bellen inderdaad liever even na ter controle, omdat dit natuurlijk zonde is als het fout erop staat.
Graag tot een volgende keer. Mvg Kidzincolor

Prima, ook reeds aan anderen aangeraden

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Prettig contact en snelle afhandeling na de pech van dat de bestelling tijdens transport beschadigd was geraakt

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Erg makkelijk en snelle afhandeling

Reactie Kidzincolor:

Ah wat goed, dat het nieuwe pakketje toch nog snel is aangekomen. Hartelijk dank voor uw geduld en uw mooie reactie.

Juven Lamers

prima

Yvonne

Hele goede service. Ze belden om de gekozen kleur af te stemmen, hierdoor een heel mooi resultaat.

Ja

Michelle Verstegen

Super! Ook na het binnenkrijgen van een schoentje met een los stukje, er is gebeld en gelijk een nieuwe opgestuurd.

heel makkelijk