Opmaak en snelheid rapportage
Deskundigheid inspecteur

Emran

Bouwkundig rapport

vd Hart

Zeer prettige, duidelijke en professionele ervaring en snel!

Susan

Guido was op tijd voor het bouwkundig onderzoek. Het rapport kreeg ik snel en als ik vragen had werden deze ook snel beantwoord via de mail. Ik heb dus een goede ervaring. Bedankt!

Amsterdammer

Snelle en goede communicatie. Fijn om een deskundige bij de oplevering van je huis te hebben, die ziet toch weer andere dingen. Ook goede nazorg.

Annemiek

Deskundig, prettig en vriendelijk geholpen! Een aanrader!

irene koster

Dienstverlening is prima: bouwkundige was makkelijk telefonisch te bereiken, kon op korte termijn een keuring uitvoeren en had ook nog 48 uur later het rapport af.
Mijn vragen werden tijdens...
Mijn vragen werden tijdens de keuring goed beantwoord.

Taxatie woonark

M. Dekker

Voor de koop van een woning hebben wij de expertise van Keuringsdienst voor Wonen ingeschakeld. Zij hebben de woning geïnspecteerd en een aantal punten aangekaart waarmee wij de verkopende partij... Voor de koop van een woning hebben wij de expertise van Keuringsdienst voor Wonen ingeschakeld. Zij hebben de woning geïnspecteerd en een aantal punten aangekaart waarmee wij de verkopende partij hebben geconfronteerd. Zonder deze inspectie waren wij niet achter deze gebreken gekomen.