Eric van der Maas

Wij hebben de Combi besteld, maar de Combi + geleverd gekregen. In afwachting van de bevindingen van de installateur zullen we mogelijk de Combi+ moet retourneren en omruilen voor de
" gewone"...
" gewone" Combi

Afhankelijk van de actie op de beschrijving hierboven

Kira Toussaint

Kwamen heel erg snel onze nieuwe quooker installeren.

snelheid en gemak

Leon Wimmenhoeve

Fantastisch

Snel, vriendelijk en netjes

Eric

Van aanvraag tot plaatsing liep alles snel en goed.
Deskundig advies, plaatsing en uitleg door Marcel.

klantvriendelijkheid en service

Walter Raadsen

Goed geregeld en komen afspraken na.

Perfecte montage

Koelewijn

Alles zeer goed geregeld, vanaf bestelling tot aan het plaatsen

duidelijke informatie, perfecte service op locatie

Paul in den Bosch

Artikel geleverd tegen mooie prijs. Informatie over levering perfect. Hele snelle reactie op vraag en goede afwerking.

Snel en adequaat.

Jeroen

Snelle en duidelijke ondersteuning

Klantvriendelijk

Joris

Goede adviezen over de Quooker voordat we er 1 hebben gekocht. Dat is dus ‘gratis’ advies. Meedenken hoe te plaatsen. Snel schakelen. Precies op afgesproken tijdstip ter plaatse. Alles vwb de... Goede adviezen over de Quooker voordat we er 1 hebben gekocht. Dat is dus ‘gratis’ advies. Meedenken hoe te plaatsen. Snel schakelen. Precies op afgesproken tijdstip ter plaatse. Alles vwb de Quooker goed uitgelegd, en geen overbodige gesprekken. Wat extra gratis dingen gedaan mbt de plaatsing. Aanrader!

-punctueel
-professioneel
-te vertrouwen / goed gevoel

Harry van Aken

Razendsnelle offerte, opdracht bevestiging en installatie. en uitstekende service. Uitermate tevreden met het uitvoeren van het werk, Marcel is een echte vakman!

Service en vakkundigheid