9.8/10

Marcel Kremers

Alles goed geregeld, goed geadviseerd door Marcel

Alles volgens afspraak

Van der Wees

Marcel is een topper! Werkt netjes en snel maar zeker niet gehaast. Neemt de tijd en geeft extra service waar nodig.

Komt afspraken na, vriendelijk, netjes en goede prijsstelling.

M de Roode

Duidelijke info

Goede service

Berndsen

Prima contact, snelle reactie, goed werk afgeleverd.

Vakmanschap en prima alle leidingen netjes zo gelegd dat er nog meer ruimte in het keukenkastje is dan daarvoor.

Jerry

Via de site een quooker besteld. Ik had nog wat vragen en deze werden zeer duidelijk uitgelegd. Alles verliep vlot soepel en zonder enige problemen. Marcel nam de tijd om alles uit te leggen en... Via de site een quooker besteld. Ik had nog wat vragen en deze werden zeer duidelijk uitgelegd. Alles verliep vlot soepel en zonder enige problemen. Marcel nam de tijd om alles uit te leggen en heeft in goed overleg op de gewenste datum alles geïnstalleerd.

Duidelijk, vriendelijk, zeer behulpzaam, snelle reactie bij vragen.. ze denken graag met je mee voor de beste mogelijke installatie.

Geen verbeterpunten…

Particulier

Perfecte ervaring, zoals het eigenlijk overal zou moeten gaan. Via mond op mond reclame.

Vakmanschap, vriendelijk, eerlijk tegen goede prijs. Goed bereikbaar, geen bandje met 10 opties.

Jerry de Ruiter

Uitstekende service

Quooker na bestelling snel geplaatst. Montage is vakkundig en netjes gedaan.

Fam G. Nederpel

Wij hebben de Quooker laten plaatsen in een bestaande keuken. De werkwijze en service is in één woord super.

Vriendelijk personeel

MeMossa

Normaal bij zoveel sterren ben ik zelf beetje sceptisch maar dit was echt een super fijn ervaring. In verband met een lekkage wilde ik bij een lokale winkel een Quooker bestellen en zsm laten... Normaal bij zoveel sterren ben ik zelf beetje sceptisch maar dit was echt een super fijn ervaring. In verband met een lekkage wilde ik bij een lokale winkel een Quooker bestellen en zsm laten plaatsen maar vond de service heel slecht daarom besloot ik voor online te gaan. € 200,00 goedkoper en een top service!

Super snel en professioneel. Zaterdag besteld donderdag geplaatst.

Noel Holtus

Snel en vakkundig