m. reuser

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

omdat de monteurs het systeem zeer kundig hebben nagekeken

de vakkundigheid

Kemkers

Ga zo door.

Door de manier hoe de monteur met de klant omging.

Vakmanschap

Edwin Nous

Naar mijn gevoel zit er veel tijd tussen de service beurten en wordt die tijd steeds langer

De service is goed maar wel vrij duur.

Eerlijk advies

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste Edwin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 4 sterren. Als u vragen heeft over de frequentie van het onderhoud zou u dan contact met... Beste Edwin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 4 sterren. Als u vragen heeft over de frequentie van het onderhoud zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga.
klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330
Helga
Kemkens BV

Snelle service

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling van 4 sterren. Fijn dat de monteur u heeft kunnen helpen met de storing. Helaas is het niet mogelijk om de monteur een half uur... Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling van 4 sterren. Fijn dat de monteur u heeft kunnen helpen met de storing. Helaas is het niet mogelijk om de monteur een half uur van te voren te laten bellen, dit in verband met de planning.
Helga
Kemkens BV

tot nu toe tevreden klant

Wat viel u in positieve zin op?

advies over mijn hoog energie verbruik

Van Heck van Nieuwburg

Goede service

Beste heer/mevrouw van Heck van Nieuwburg,
Hartelijk dank voor u mooie review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Hier doen we het voor.
Lenny...
Beste heer/mevrouw van Heck van Nieuwburg,
Lenny namens Kemkens BV

De reactie op de storing liet even op
zich wachten maar toen Huib er eenmaal was heeft hij ons fantastisch geholpen.

Goedemiddag meneer/mevrouw Vissers,
Hartelijk dank voor uw review, fijn te horen dat u zo tevreden bent over onze monteur Huib. Hier doen we het voor.
Lenny...
Goedemiddag meneer/mevrouw Vissers,

Aldenkamp

Na onderhoud functioneerde de installatie niet meer. Het probleem is de zelfde avond opgelost

Goedemiddag meneer/mevrouw Aldenkamp,
Hartelijk dank voor uw mooie review, hier doen we het voor.
Ook heel fijn te lezen dat de storing dezelfde dag nog is opgelost.
Met vriendelijke...
Goedemiddag meneer/mevrouw Aldenkamp,
Hartelijk dank voor uw mooie review, hier doen we het voor.
Ook heel fijn te lezen dat de storing dezelfde dag nog is opgelost.

M. Jacobse

Voor mij hoeven jullie niet conitnu bezig te zijn om de service te verbeteren. Liever gewoon goeie en aardige monteurs. Voorbeeld: ik krijg bericht dat hij er aan komt, als hij al boven staat.

Jullie zijn nog maar 1 keer bij mij geweest. Dus ik kan er nog weinig van zeggen.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige monteur, niks mis mee.

Goedemiddag heer/mevrouw Jacobse,
Bedankt voor u review en dat u tevreden bent over onze monteur.
Goedemiddag heer/mevrouw Jacobse,
Bedankt voor u review en dat u tevreden bent over onze monteur.
Betreffende het bericht dat u krijgt, dit wordt niet door de monteur zelf gedaan maar is een automatisch bericht dat door het systeem wordt gestuurd.
Voor verdere uitleg daarover mag u ons natuurlijk altijd bellen, dan leggen we het graag aan u uit.