Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Relatief lang wachten (na aanvraag contract) op eerste afspraak voor onderhoudsbeurt

Tijdigheid

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze serviceverlening.

christianen

Een tijdvak tussen 12:00 en 17:00 is veel te ruim. dit kan volgens mij meer klant vriendelijk gepland worden

het wordt vanzelf goed geregeld

netjes te woord gestaan

Geachte mijnheer/mevrouw,
Onze service monteurs behandelen storings- en onderhoudsafspraken vandaar dat wij plannen op dagdelen. We weten van tevoren niet precies hoe lang een monteur met een storing bezig is. De enige mogelijkheid voor ons om een bepaalde tijd af te spreken is als eerste in de ochtend rond 8.00 uur. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Diny Kastelijns

Dat de onderlinge communicatie van klant naar Kemkens en van Kemkens naar de mannen die het moeten uitvoeren, beter kan.

Boogaart marius

Weet ik zo niet

Alles volgens afspraak en meerwerk duidelijk aangegeven ook wat betreft de kost prijs

Accuraat en netjes

Mevr E.M. van Stipriaan

Ik snap dat een monteur het druk heeft maar enige uitleg over hoe en wat zou prettig zijn, de monteur had haast zoals ik al benoemde

De monteur is heel kort binnen geweest en heeft niet uitgelegd wat hij gedaan heeft, hij had haast en ook niet wanneer een volgend onderhoud plaats zal vinden

Wat viel u in positieve zin op?

Tenzij ik het me verbeeld maar het water uit de kraan lijkt heter

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten Mevrouw van Stripiaan. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw toestel zou u dan contact met ons op willen nemen? U kunt... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten Mevrouw van Stripiaan. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw toestel zou u dan contact met ons op willen nemen? U kunt bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga of mailen naar klantenservice@kemkens.nl
Kemkens BV

Werk aan de kwaliteit van kennis bij medewerkers. Helaas een slechte ervaring bij eerste onderhoud ketel en warmte pomp.

Wat viel u in positieve zin op?

Helaas niets bij bezoek van monteurs

Beste mijnheer/mevrouw,
Beste mijnheer/mevrouw,
Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren.

Venrooy

Wel

Best mijnheer Venrooy,
Best mijnheer Venrooy,
Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met het bezoek van de monteur niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb het nog even opgezocht voor u en onze monteur heeft de rookgasafvoer gebeugeld volgens de laatste richtlijnen, jammer dat hij dit met u gecommuniceerd heeft, wij nemen uw opmerking mee ter verbeterpunt van onze service