Frans

Zoals goede wijn geen krans behoeft, is het ook met dit zeezout én met de leverancier ervan. Ben zeer tevreden over de vlotte en correcte levering. In vroeger tijden bracht ik het 'Sel de Guérande'... Zoals goede wijn geen krans behoeft, is het ook met dit zeezout én met de leverancier ervan. Ben zeer tevreden over de vlotte en correcte levering. In vroeger tijden bracht ik het 'Sel de Guérande' altijd zelf mee uit Bretagne, maar ben inmiddels op een leeftijd 'met toebehoren' geraakt waardoor ik geen flinke reizen meer kan maken. Een uitkomst dus voor de aanschaf van 'betrouwbaar' grof zeezout en Fleur de Sel van de beste kwaliteit. Als ik de site bekijk, roept dat bij mij fijne herinneringen, maar ook enig heimwee op. Het zoete en het wat zure dus, veroorzaakt door het zout....

Beste,
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.
Ik wens u heel veel plezier met ons zout.
Pascal
keltischzeezout.com

Toen ik Keltisch zout ontdekte, ben ik bij jullie terecht gekomen. Nooit een dag spijt van gehad.

Communicatie is tot nu toe altijd goed verlopen (niet nu, maar in de jaren hiervoor). Snelle levering. Goed product. Ben blij dat er op deze manier aan Keltisch zout te komen is.

Alleen maar een idee: Blijf een mens in je bedrijf, zoals je tot nu toe altijd geweest bent naar je klanten toe en ga gewoon zo door. Het is erg prettig zaken doen.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de tips.
Pascal / keltischzeezout.com

jolanda pol

Via Google hier terecht gekomen.

Duidelijke situatie. Veel informatie over het product .

Beste Jolanda,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met ons zout.
Pascal / Keltischzeezout.com

Nette organisatie met vriendelijke mensen. Informatie te over!

Snelheid en vriendelijkheid

Reactie Keltischzeezout.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Zeer tevreden

Reactie Keltischzeezout.com:

Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat u tevreden bent.
Veel plezier met ons zout.
keltischzeezout.com team

Veel informatie op de website en goede tips om het Zout te gebruiken

Reactie Keltischzeezout.com:

Bedankt voor uw beoordeling.

Maurice

Via de site http://www.ahealthylife.nl/ verwezen naar de website Keltisch zeezout.com. Een mooi, puur product.

Specifieker vermelden bij Sel gris dat het niet geschikt is voor in een zoutmolen,

Reactie Keltischzeezout.com:

Bedankt voor uw beoordeling. Het zout moet inderdaad een kleine beetje gedroogd worden om in de molen te kunnen gebruiken.

Duidelijke informatie

Bedankt!

Positief

het product zelf!

nog meer info wellicht over de heilzame kant van het zout?

Heel goed en wat zout betreft, noit meer anders.

Ga gewoon zo door! Wij kregen per ongeluk i.p.v. de door ons besteld 500 gram een doos van 25 kilo. Maar dit werd vliegenvlug en uiterrst vriendelijk opgelost.

Reactie Keltischzeezout.com:

Hartelijk dank en veel plezier met ons zout....