Eerste keer dat ik met dit bedrijf zaken doe.

keltischzeezout. com team

de Jong

Goed betrouwbaar bedrijf . Doen wat ze beloven

keltischzeezout.com team

Goede ervaring. De artikelen werden snel geleverd en er werd op tijd en duidelijk over geinformeerd.

nvt

Klantvriendelijk en genoeg kennis over het Keltische zout

Ik dacht altijd zout is zout. Niets is minder waar. Er zit inderdaad een fijnere (lekkerder) smaak aan het zout.

Gezien zijn klantvriendelijkheid enthousiasme en beleving van de verschillende zouten, zou ik hem adviseren om bv. naast het zout , Franse wijnen in zijn assortiment op te nemen. Dat gaat hem ook... Gezien zijn klantvriendelijkheid enthousiasme en beleving van de verschillende zouten, zou ik hem adviseren om bv. naast het zout , Franse wijnen in zijn assortiment op te nemen. Dat gaat hem ook lukken.

Vraag: Hoeveel zout moet in nu toevoegen in bad, om een zachtere huid te krijgen, Pascal?
Met een vriendelijke groet,
Hessel de Graaff

Beste Hessel,
Beste Hessel,
Ik vind het zeker leuk dat je mening over zout is veranderd na het gebruik van het "sel de Guerande"! Geniet hiervan moet ik zeggen........Ik ben wel bezig met nieuwe producten maar wijn ga ik helaas niet doen, mijn kennis in (franse) wijn is niet groot genoeg!
In het bad kun je ca 500 gr zout toevoegen (ca. twee handen vol), dan kun je echt genieten van het zout.
Nog bedankt en veel plezier!
Pascal

Heel tevreden

Prima product, goede bereikbaarheid, snelle service.

keltischzeezout.com team

Goede producten en snelle levering!!

keltischzeezout.com team

Bedankt. Snelle levering, de drie zoutmolentjes zijn ook een aanwinst!

Fijn dat jullie dit Keltisch zeezout 'maken' en verkopen. Dank.

Een zak van 25 kg is superzwaar voor de bezorger...

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ja dat klopt, een doos met 25Kg is inderdaad best zwaar voor de bezorger. Ideaal zou om in 5x dozen het zout te kunnen delen maar de verzendkosten worden dan niet meer betaalbaar (verzendkosten zijn berekenen per doos t/m max 30Kg)..

Mondzorg Rotterdam BV

Prima! Voor de eerste keer besteld en dit is naar tevredenheid.

nvt

Er is een folder meegeleverd, waarin staat vermeld dat er op de website een filmpje staat over de gebruiksaanwijzing! Ik heb het filmpje helaas niet kunnen vinden.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Dat klopt en we zijn inderdaad bezig met deze filmpje. Hoop ik om de filmpje te kunnen plaatsen voor eind april. Op de folder (afgeleverd met elke doosje) staan wel een duidelijke uitleg hoe u moet de ampullen gebruiken.

Snelle levering!

Bestelwijze voor meerdere, verschillende producten kan overzichtelijker.

Beste klant,
Hartelijk dank voor beoordeling.
We zijn inderdaad altijd bezig om ons webwinkel proberen duidelijker en vriendelijker gebruik te maken.
keltischzeezout.com team

Dit is de eerste keer dat ik iets bestel. Ik ben tevreden over de productinformatie, het is fijn om zoveel informatie te krijgen over een product dat je niet eerder hebt gehad. De informatie over de... Dit is de eerste keer dat ik iets bestel. Ik ben tevreden over de productinformatie, het is fijn om zoveel informatie te krijgen over een product dat je niet eerder hebt gehad. De informatie over de levering was goed en de snelheid van leveren ook.
Top dus

ik vond de verstrekte informatie erg goed.

Beste,
Pascal