Gezondheidstherapeute Liesbeth Hermans

Ik had als consument besteld terwijl ik een bedrijf als gezondheidstherapeute heb. Ik kreeg netjes een mail waar ik hierover geïnformeerd werd en omdat ik de consumentenprijs betaald had deden ze er... Ik had als consument besteld terwijl ik een bedrijf als gezondheidstherapeute heb. Ik kreeg netjes een mail waar ik hierover geïnformeerd werd en omdat ik de consumentenprijs betaald had deden ze er voor t teveel bedrag extra producten bij. Dat spreekt zeer zeker over een goede service!!!

Goede service, ik vond t meedenken met mij als klant vooral een heel groot pluspunt!

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en succes met ons zout.
keltischzeezout.com team

L.Nieuwenhuijse

Zie mijn opmerkingen beneden

Niet bepaald.

Het zout vaatje voor de tafel, is niet erg gebruiksvriendelijk, Je kunt het deksel een klein beetje oplichten, maar komt er zodoende weinig uit.

Veronica

Uitstekend

Er was even een kort leverprobleem. Fantastisch opgelost met een kleine attentie.

Het beloofde filmpje over het openmaken van de ampullen heb ik niet op de website kunnen vinden.
In het begin van het gebruik van de vloeibare magnesium kan diarree ontstaan. Dit was bij mij het geval.
Deze informatie moest ik elders halen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
De instructie komt duidelijk in een foldertje samen met de doosje maar dat klopt, de filmpje is nog niet klaar. Het wordt zsm op de site toevoegen, excuses hiervoor.
Ik heb nog nooit gehoord over eventuele diarree na het gebruik van ons magnesium. In ieder geval, als het te lang duurt dan is mijn advies om de dosering te verminderen om uw lichaam te laten wennen van het gebruik van de magnesium.
Veel succes en voor meer vragen kunt u altijd via email (info@breizh-import.nl) met ons contact opnemen.
keltischzeezout.com team

Goede snelle levering

Weet niet

Keltischzeeozut.com team

J.M. Scholten Buitenhek

Keltischzeeozut.com team

Kamphuis

Snelle levering. Super smaakvol zout! Echt fantastisch, ik heb aan meerdere mensen het zout laten proeven. Iedereen is lovend.

Hele goede kwaliteit. Fantastisch!

Geen verbeterpunten

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, altijd leuk om te horen dat de klant tevreden bent met ons product en onze service....Veel plezier met ons zout.

Kitty Stoffels

Mijn ervaringen zijn te beoordelen alleen maar met lof!

Klantvriendelijk

Geen op of aanmerking

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met ons zout.
Keltischzeeozut.com

Ilse

Super service!

keltischzeezout.com

Duidelijk site, bestelling en betaing heel makkelijk.