Maria Martens

Uitstekend, via mail contact gehad over maatadvies, snel antwoord en heel goed advies. Snelle service. Draagcomfort jurkjes, vest heel blij mee

Marike de Busschere

Heel goed, leuke en inspirerende website. Ik zou alleen de merken in een aparte kolom links zetten, nu scroll je steeds best ver naar beneden voordat je iets ziet.

Justine Bots

Leuk assortiment, goede retour en terecht op eigen kosten!!!

Claudia Witczak

Allemaal geweldig

FJMW

Geweldige service om verkeerd bezorgd pakje alsnog op tijd bij mij te laten bezorgen. Jacobine heeft alle moeite gedaan (met succes) om de bestelling alsnog op tijd voor mijn vakantie bij mij te... Geweldige service om verkeerd bezorgd pakje alsnog op tijd bij mij te laten bezorgen. Jacobine heeft alle moeite gedaan (met succes) om de bestelling alsnog op tijd voor mijn vakantie bij mij te laten afleveren nadat PostNL het pakje op een geheel verkeerd adres en in een ander dorp had afgeleverd. Super!

Reactie Kekke Jurkjes:

Dank je wel voor je fijne review. Ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is, heel graag gedaan!

Astrid Schaghen

Fijne webshop, snelle service

Bartha Koenes

Snel en goed

Margreet Wernars

Prima!! Snelle reactie en snel opsturen van het product. Deze was goed verpakt en snel thuis bezorgd!

Marieke Hoeve

Prima service, snelle levering, goede kwaliteit