Anita

Fijne en betrouwbare winkel

Esther Knops

Op zich goed. Heb jurk retour moeten sturen en kreeg snel de betaalde prijs teruggestort. Wel is het zo dat op de website staat dat als je de volledig order retour stuurt (in mijn geval één jurk) je... Op zich goed. Heb jurk retour moeten sturen en kreeg snel de betaalde prijs teruggestort. Wel is het zo dat op de website staat dat als je de volledig order retour stuurt (in mijn geval één jurk) je de retour verzendkosten ook vergoed krijgt maar dat is bij mij niet gebeurd.

Reactie Kekke Jurkjes:

Beste Esther,
Dank voor je review!
Beste Esther,
Dank voor je review!
Voor bestellingen < 50 euro wordt 3,95 verzendkosten in rekening gebracht. Stuur je een dergelijke bestelling helemaal retour, dan krijg je ook deze verzendkosten teruggestort. Is je orderbedrag > 50 euro, zoals in jouw geval, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. De kosten voor het retour zenden, de kosten die jij helaas hebt moeten maken, zijn evenwel altijd voor rekening van jou als klant.
Hopelijk is het nu helemaal duidelijk.
Groetjes,
Jacobine

Jonna Merkx

Snelle en goede levering

Corine Boon

Leuke kleding, goed omschreven, snelle verzending

Trude Brockhoff

Super leuk jurkje gekocht Bij Kekke
Mag altijd teruggestuurd. gelukkig hoefde dat nu niet!

Corine van der Veer

Top, mooie originele kleding en snel bezorgd

Homa Auqeley

Vriendelijke personeel en ben erg goed geholpen

Brigitte

Fijne website,goede foto's en zeer snelle verzending,zomogelijk in brievenbuspakketje.
Leuk ingepakt met altijd een persoonlijk kaartje.
Jacobine is zeer goed bereikbaar en reageert snel.

Christine

Heel tevreden, snelle levering , kleed mooi ingepakt