Reimering Reimering

Leuke jurkjes

Jutta De Wever

Hele vlugge verzending en nette levering

Helen Hoogkamer

Het is erg goed bevallen. Zeer professioneel advies. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is een heel leuke en gezellige winkel waar je op afspraak langs kunt komen en heel warm ontvangen wordt. Je... Het is erg goed bevallen. Zeer professioneel advies. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is een heel leuke en gezellige winkel waar je op afspraak langs kunt komen en heel warm ontvangen wordt. Je kunt heerlijk rustig allerlei kleding passen onder het genot van kopje koffie of thee. Even heerlijk uit de hectiek van dagelijkse drukte. Een echte aanraderšŸ‘

Reactie Kekke Jurkjes:

Wat een mooie en lieve review Helen, dank je wel!
Groetjes,
Jacobine

Marike de Busschere

Uitstekend, hele goede service.

marianne Van Biert

Goede service

Marijke Schouten

Heel goed

LS

Enorm klantvriendelijk!

Lisetta Gardien

Mooie collectie, goede kwaliteit het ziet er uit zoals op de foto

Alexandra Baltus

Ik vroeg me af of een blouse zou staan bij een bepaalde kleur broek en er werd snel gereageerd en het contact was heel vriendelijk. Er werd echt meegedacht en aandacht aan besteed.

Corina

Mooie betrouwbare webwinkel! Ik had kleding besteld in wel heel uiteenlopende maten. Daarover belde de eigenaresse om te checken of het wel klopte, heel attent! Kleding is mooi, goede kwaliteit,... Mooie betrouwbare webwinkel! Ik had kleding besteld in wel heel uiteenlopende maten. Daarover belde de eigenaresse om te checken of het wel klopte, heel attent! Kleding is mooi, goede kwaliteit, vaak duurzaam.