Antoinette

Leuke jurkjes met duidelijke en kloppende beschrijving op de website

Marjan ten Elsen

Prima. Mooie kleding. Site vind ik minder mooi, op mijn telwfoon telkens naar beneden scrollen als ik mijn kledingsoort gekozen heb. Kleurtjes zijn mij wat te zoet terwijl kleding dat niet is. Het... Prima. Mooie kleding. Site vind ik minder mooi, op mijn telwfoon telkens naar beneden scrollen als ik mijn kledingsoort gekozen heb. Kleurtjes zijn mij wat te zoet terwijl kleding dat niet is. Het uitpakken eenmaal thuis ontvangen was een kadootje, wauw!

Tiny

Ideaal dat ze de kleding opmeten, zodat je thuis de maten met een goed zittend kledingstuk kunt vergelijken. Dit scheelt retourzendingen en daarmee kosten voor de verkoper en klant.

Anneke Dekker

Snelle levering, bijzonder goede dienstverlening na foutje in een broek

Miranda Verhoeven

Superrrrr

Renate van der Mooren

Kekke jurkjes levert goede en persoonlijke service. Had maatadvies nodig i.v.m. een online bestelling en dat kreeg ik meteen via een telefoontje en WhatsApp. Er werd zelfs nog extra meetwerk voor... Kekke jurkjes levert goede en persoonlijke service. Had maatadvies nodig i.v.m. een online bestelling en dat kreeg ik meteen via een telefoontje en WhatsApp. Er werd zelfs nog extra meetwerk voor mij gedaan door eigenaresse Jacobine. Top!

Hilde Snijkers

Super keuze, fijne kleding, vriendelijke behandeling

Reimering Reimering

Leuke jurkjes

Jutta De Wever

Hele vlugge verzending en nette levering