Myriam Erdmann

Goede persoonlijke service

Carola

Goede website, leuk aanbod en prima service.

Lia

Fijne persoonlijke afhandeling, goede weergave op de website.... kleur van het jurkje komt overeen met werkelijkheid.
Heel blij met m'n jurk!

Marjolein Aarts

Heel ruim assortiment, ik vind er altijd iets. Persoonlijke touch met handgeschreven kaartje is een echte plus! Daar word ik extra blij van bij het uitpakken.

Lucy Sonnenberg

Prima, snelle service.

Anja Vos

Super! Mooie kleding en goede en snelle service, is er wat, dan kun je altijd bellen! Ga zo door!

Ellen

Ruime keuze, onwijs leuke jurken (goede merken) en snelle service. Persoonlijk. Heel fijn. Ben blij dat ik deze website/winkel heb ontdekt.

Henny Van het Hoofd

Mooie collectie jurkjes van merken die lang niet overal worden verkocht. Heldere site prima service de bestelling heb je gauw in huis, mooi ingepakt met een persoonlijke touch. Retour sturen gaat... Mooie collectie jurkjes van merken die lang niet overal worden verkocht. Heldere site prima service de bestelling heb je gauw in huis, mooi ingepakt met een persoonlijke touch. Retour sturen gaat probleemloos het geld wordt meteen overgemaakt. Ben blij met Kekke Jurkjes!

IA Bergkamp

Goed, maar jammer dat PostNL het een beetje liet afweten. Bestelling heeft er meer dan een week over gedaan voordat het afgeleverd werd.