9.8/10
9.8/10

Marieke Thomassen

Groot en mooi aanbod. Snelle service en erg klantvriendelijk.

Chantal van der Helm

Heel goed.

Snelle levering, duidelijk hoeveel voorraad.

Nee

Fysiovansteenis

Perfect gerefled

Snelle afhandeling van de bestelling en zelfs telefoontje of er nog een naam moest worden gegraveerd , toppie

Henk vd Schoor

Zeer vakkundig. Rolex horloge volledig laten reviseren. Draag deze dagelijks al bijna 30 jaar en loopt weer op de seconde nauwkeurig erg blij mee

Duidelijke uitleg over de werkzaamheden. Lekker koffie

Yvonne

Goede aankoop ervaring. Vriendelijk geholpen door de verkoopster. Ik wilde mezelf verwennen met een Karma spiral armband. Uiteindelijk met een mooie set van drie armbanden weggegaan.
Helaas...
Helaas bleek thuis dat bij één armband een 'briljantje' in een van de kralen ontbrak. Iets wat bij een armband van dit bedrag niet zou moeten kunnen.

Toen ik met deze klacht terug ging naar de winkel voelde ik mij niet direct serieus genomen. De armbanden zouden bij binnenkomst altijd worden gecontroleerd en in het gebruik zouden de glazen briljantjes bij stoten kunnen versplinteren. Daar moest ik het mee doen.
Nadat ik zelf verder doorvroeg naar een oplossing, kon ik een andere armband uitzoeken uit de voorraad. Helaas zat geen armband bij in dezelfde kleurstelling, dus was ik hier niet mee geholpen.
Aangezien er geen andere oplossing werd geboden (bijv. navraag bij leverancier doen t.b.v. herstel of levering vervangende armband/ retour nemen van het product/ compensatie in de vorm van kortingsbon o.i.d./ uitzoeken of reparatie mogelijk is), ging ik boos de winkel uit.
Goede service was juist de reden waarom ik naar een juwelierszaak kwam voor mijn aankoop. Online zijn er immers ook diverse aanbieders waar de Karma armbanden op naam/nummer kunnen worden besteld voor een vergelijkbare prijs.

Flink teleurgesteld heb ik hier mijn ervaring gedeeld.
Snel daarna nam Juwelier Eric contact op om zijn excuses aan te bieden en om tot een passende oplossing te komen.
Ik kon langskomen met de armband zodat hij deze kon proberen te herstellen.
Dat is gelukt! Bovendien kwam Eric de armband persoonlijk thuis afgeven. Dat is nog eens service!

Verkoopster in de winkel was erg vriendelijk en geduldig.

Verkoop alleen producten waar je 200% achter staat. Is een product ondanks goede kwaliteit kwetsbaar, informeer de klant hier dan over om teleurstelling te voorkomen.

After sales is...

After sales is net zo, misschien wel belangrijker dan de verkoop. Zorg ervoor dat een klant die, i.v.m. een klacht, de moeite neemt om terug te komen naar de winkel zich altijd serieus genomen voelt en tevreden de winkel verlaat.
Zoek altijd (al dan niet samen met de leverancier) naar een oplossing. Geef als een oplossing niet direct voor handen is aan dat je e.e.a. uit moet zoeken en er later op terug komt bij de klant.

Rauwerda-Woningstoffering.nl

Geweldig geholpen, meedenkend met diverse ideeën.
Om na jaren terug te komen, inmiddels 15 jaar trouwe klant.

Klant gericht

Reactie Juwelier Eric:

Wat leuk bedankt

Gusta Dettmer

Geweldige snelle service, met nog n paar oorbellen voor de kleinkinderen, zo wel telefonisch als bezorgen zeer vriendelijk geholpen, en zeer snel geleverd. Met vr groet Gusta Dettmer Zwanenburg

Vriendelijk en deskundig via de telefoon, en zeer snelle levering

Joyce

Ervaring in de winkel

Wat een klantgerichte winkel/medewerkers. Helaas was mijn kerstcadeau niet in de smaak gevallen.
Maar we konden het cadeau gewoon ruilen voor een ander (goedkoper) sieraad. Mijn nieuwe armband werd ook nog eens kosteloos kleiner gemaakt. Ik kom hier graag terug!

Melike

Snel bezorgd, erg fijn en mooi ingepakt

Snel leveren van producten die ik ergens anders niet kan krijgen.

Meer reclame. Heb de website met toeval gevonden. Veel meer mensen zouden hier wat willen bestellen!

Anja Schillemans

In een woord Fantastisch! Ook het persoonlijke berichtje, op de bon, viel goed in de smaak!
Dit bedrijf weet hoe je met klanten hoort om te gaan!

Zie boven.

Is al bekent.