9.8/10

Nee

Veenhuizen

Prima!

snelle levering

Prima service, vlotte levering.

Goede ervaring

niet anders dan boven al aangegeven

nee

Lameijer

Website voorraad komt overeen met werkelijkheid en via telefoon wordt nogmaals gecheckt. Na 8 mislukte pogingen elders om een uitlopend horloge te bestellen, lukte het bij Eric wel. Chapeau!!

websitevoorraad is accuraat betrouwbaar.

W. de Vrieze

Erg prettig geholpen door Lodewijk. Professionele antwoorden op gestelde vragen.

Heeft veel horloges van diverse merken gewoon op voorraad.

Snelle levering, makkelijke site

anja Snepvangers

Heel goed

Je krijgt heel snel antwoord als je wat vraagt via de mail.

xxxxx

Ik heb een positieve ervaring met Juwelier Eric. Via Google op de site gekomen, omdat ik op zoek was naar specifieke oorbellen van Zinzi. Het bestellen ging eenvoudig. De bezorging was snel (binnen... Ik heb een positieve ervaring met Juwelier Eric. Via Google op de site gekomen, omdat ik op zoek was naar specifieke oorbellen van Zinzi. Het bestellen ging eenvoudig. De bezorging was snel (binnen 2 dagen, maar 's avonds had ik de bestelling geplaatst). De reactie op mijn 'ontvangstmail' was ook zeer snel, wat me een goed gevoel geeft over de bereikbaarheid van de verkoper.

Telefonisch contact gehad

Heel klantvriendelijk, ook telefonisch contact gehad.

De afrekenmethode was niet makkelijk. Je moed of digiD hebben om met Ideal te betalen. En dat heb ik niet! Of je moet een PayPal account hebben om met creditcard te betalen en dat had ik ook niet.... De afrekenmethode was niet makkelijk. Je moed of digiD hebben om met Ideal te betalen. En dat heb ik niet! Of je moet een PayPal account hebben om met creditcard te betalen en dat had ik ook niet. Dus die moest eerst aangemaakt. Dit is niet makkelijk. Het is dat ik de kadootjes nodig had, anders ergens anders besteld.

Niet makkelijk te vinden op Google zoekmachine: juwelier westland, bijvoorbeeld