9.8/10
9.8/10

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Super goede service ontvangen zonder dat ik hierom gevraagd had.

Tom

Goede service, snelle levering

persoonlijke touch..

van Schagen

Super positief! Heb telefonisch contact gehad voor informatie, en werd heel vriendelijk en duidelijk geholpen.

Rob

Zeer goed, zowel op internet als in de winkel zelf

Alle bovengenoemde,
eea verliep zeer soepel en adequaat

Vooral zo doorgaan

Mijn ervaring met Juwelier Eric is zeer goed te noemen. Het bestelde product vond ik de volgende dag nog in mijn brievenbus, tegen een schappelijke prijs.

Ik ben niet heel erg bekend...

Ik ben niet heel erg bekend in de wereld van juweliers, dus ik weet niet of het gebruikelijk is, maar ik had het handig gevonden als er afmetingen van de sieraden op de website vermeld waren.

Snelle levering.
De juwelier houdt tijdens de levering een vinger aan de pols, middels een getypt (niet automatisch gegenereerd) emailbericht.

Afmetingen vermelden op de website

Goede service en snel ook

Sturen mailtjes over je bestelling en willen weten of alles goed verlopen is

Geen ben erg tevreden

natthalie dik

Goed, snelle afhandeling

Mirjan

Meestal hebben we te maken met Juwelier Eric zelf. Altijd vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Een juwelier waar we graag terug komen.

Klantvriendelijkheid. Ook al lijkt dat erg normaal en te verwachten in deze branche, ben ik als klant erg blij dat er duidelijk een goede service is met aardige mensen. Precies wat je wil als klant... Klantvriendelijkheid. Ook al lijkt dat erg normaal en te verwachten in deze branche, ben ik als klant erg blij dat er duidelijk een goede service is met aardige mensen. Precies wat je wil als klant die "iets leuks, belangrijks" gaat kopen of laat repareren.

Remco Theunissen

Een ring gekocht, snelle levering, handgeschreven bedankje, zeer tevreden!