9.8/10
9.8/10

Emmy Harinck

Hele betrouwbare en fijne ervaring.

De mooie verpakking, persoonlijke kerstkaart, en de super snelle levering. Gisterenavond besteld, vanmorgen persoonlijk afgeleverd.

Geen!

Bob Boekee

Zeer positief. Prettige sfeer en goede communicatie.

Persoonlijke touch

Bij bestellen via de website (combinatie afhalen in winkel en betalen bij afhalen kwam de melding te staan dat de order verzonden was. En hier bedoel ik mee dat het item fysiek verzonden werd).... Bij bestellen via de website (combinatie afhalen in winkel en betalen bij afhalen kwam de melding te staan dat de order verzonden was. En hier bedoel ik mee dat het item fysiek verzonden werd). Maar achter af klopte wel alles en kon ik het item gewoon in de winkel ophalen.

Fiona Kroezen

Bedeltje gekocht voor een armband.

Snelle verzending, duidelijke communicatie, keurig verpakt, kortom complimenten

Sandra D.

Super goed!

Goede service!

Tom Louwerse

Netjes en persoonlijk geleverd

Cadeau verpakking

Iets grotere foto's op website?

Patty Overduin-Kuiper

Geweldig gewoon, binnen 2 uur bericht van de juwelier dat hij me bestelling meteen kon komen brengen.
Dit zal wellicht niet altijd kunnen maar dit was gewoon super!

vriendelijke service

Professioneel en zeer persoonlijk

persoonlijke aandacht en deskundigheid

Janny

Snel en leuk geholpen!

Vriendelijk, persoonlijk en snel (leuk verpakt) opgestuurd

Geen verbeterpunten te bedenken

José van der Heijden

Nadat ik een bestelling had geplaatst voor een horloge, werd er nog een vraag gesteld over de omtrek van mijn pols, zodat de band op lengte gemaakt kon worden. Daarna werd mij de vraag gesteld of... Nadat ik een bestelling had geplaatst voor een horloge, werd er nog een vraag gesteld over de omtrek van mijn pols, zodat de band op lengte gemaakt kon worden. Daarna werd mij de vraag gesteld of hij het horloge persoonlijk langs mocht brengen, omdat hij toch bij mij in de buurt moest zijn. Met gratis bezorgen had ik toch via de post verwacht, maar het horloge werd keurig netjes ingepakt persoonlijk overhandigd, waardoor mijn wachttijd aanzienlijk werd verkort.

de positieve persoonlijke manier van contact met de klant en de keurig verzorgde afhandeling van het sieraad.

op dezelfde voet verder blijven gaan.