9.5/10
Tevreden met uw aankoop

Latoya Du Bois

Zeer aangenaam verrast door het aanbod van mooie en unieke juwelen!

Enorm tevreden om een winkel te hebben gevonden die juwelen verkoopt maar mijn smaak. Betaalbare geelgouden ringen met gekleurde stenen is moeilijk te vinden, maar bij jullie heb ik een pracht ring gevonden waar ik zeer tevreden mee ben.

Aangezien de ringen telkens unieke stuks zijn, zou het een meerwaarde zijn moest er ook een service worden aangeboden waarbij aangekochte ringen een klein beetje verkleind kunnen worden zodat ze perfect passen

Via Google.

Reactie Juweelwinkel:

Bedankt voor de tip. Wij gaan het overwegen om ook deze service toe te passen bij Juweelwinkel.nl. Heel veel plezier met het dragen van uw ring. Mvg. Jeremy

Charlotte

Prachtige authentieke ring ontvangen. Hij was mooi schoongemaakt en en in goede staat (gezien de oudheid van het product; vintage). Hele snelle verzending en duidelijk zorgvuldig ingepakt. Erg blij...

Hele mooie website met live chatfunctie. Eenvoudige en overzichtelijke bestelfunctie. Unieke en goed uitziende producten.

Geen, ik ben hartstikke tevreden.

Via de winkel in Hengelo

Robbert

Perfecte klantenservice en mooie producten! Verpakking zag er erg leuk uit en wordt goed verpakt voor de verzending.

Geweldige klantenservice

Zou prettig zijn om ook aan andere maten van de sierraden te kunnen komen.

Google

Reactie Juweelwinkel:

Alle sieraden zijn uniek en dus maar 1 van op voorraad. Om hetzelfde sieraad in een andere maat te krijgen is helaas niet mogelijk. Mocht hier ooit verandering in komen dan zullen wij dit kenbaar maken op de Website. Mvg. Jeremy

Jutta

Prachtig assortiment en erg goede webshop!

Helder aankoopproces met adequate communicatie.
Zeer snelle levering en de armband was mooi verpakt. Dank voor het presentje!

Mogelijkheid tot betalen met creditcard(s) zou fijn zijn.
Pas bij afrekenen werd duidelijk dat het gratis verzekerd werd verzonden. Topservice! Bij de algemene info over verzending staat daar niks over. Wellicht handig het daar ook te zetten.

Google afbeeldingen

Reactie Juweelwinkel:

Bedankt voor de tip. Wij gaan het in overweging nemen om ook creditcard betalingen te ontvangen. Mvg. Jeremy

J. Uiterwaal

Prachtig assortiment en scherpe prijzen.
Zeer snelle levering met fraaie verpakking. Dank voor de attentie: grote reep heerlijke chocola.

Duidelijke informatie en foto’s. Prachtig assortiment.
Goed op de hoogte gebracht van hele proces na bestelling en zeer snelle levering!

Betalen met creditcard is niet mogelijk.
Pas bij afrekenen stond vermeld dat het met (gratis) verzekerde verzending werd opgestuurd. Staat niet bij algemene info over verzending.

Google

M. Bos

Prachtige ring voor goede prijs, leuke verpakking met chocoladereep en leuke kaartkes, snelle levering👍👍‼️

Leuke verpakking, snelle levering, goede prijs kwaliteit 👍

Marktplaats

Lisette van den Berg-Spaans

Snel binnen, netjes verpakt. Leuk gebaar de reep chocola! 👍🏻

Zie boven

Prima zo!

Internet

Hil

geen verzendkosten in rekening brengen

website

Esther

Eerdere aankopen

Ilya timp

Super snelle levering, erg leuk verpakt en erg leuk dat er een cadeau bij zit. En mijn armband is ook erg mooi.

Snel, leuk verpakt, cadeau, mooi sieraad.

Kerst bonnen