Tevreden met uw aankoop

Sylvia Berkenpas

Prima ervaring.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling, betaling en levering, met de track- en tracecode kan je de zending volgen. het sieraad was zeer goed verpakt. Een factuur en een... Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling, betaling en levering, met de track- en tracecode kan je de zending volgen. het sieraad was zeer goed verpakt. Een factuur en een echtheidscertificaat worden meegeleverd.

Waar kent u ons van?

Ik was op zoek naar een rosé gouden horlogeketting en via Google kwam ik op deze site terecht.

Jip

Goede communicatie, snelle levering, verzorgd en opgepoetst product in uitstekende staat snel geleverd.

Snelle levering, product zeer goede staat, mooi, zorgvuldig en persoonlijk ingepakt.

Internet

Jolande Housheer

snel reactie op vraag in app, leveren wat ze aanbieden op de site (ik wilde persé een broche van een munt uit 1940)

De speld van de muntbroche niet langer dan de munt maken. Nu steekt hij uit buiten de rand van de munt en prikt dan in de kleding en je ziet het ook.

internet, google broche van munt uit 1940

M Aubri

Ik ben dolblij met het collier dat ik heb gekocht. De verzending verliep vlot en het collier was heel netjes verpakt. Top!

De foto op de website is waarheidsgetrouw. In mijn geval is het sieraad in het echt zelfs mooier dan op de site.

Ik kan zo gauw niets bedenken.

Gevonden op internet

Eva van der Wal

Super snelle levering, mooie producten

Snelle levering, tweedehands producten, mooi verpakt en geleverd

Website is niet heel mobiel vriendelijk (bijv weergave van foto's), evt meer sorteer opties toevoegen ipv alleen populariteit/prijs (bijv zilvergehalte). Misschien nog meer nadruk op... Website is niet heel mobiel vriendelijk (bijv weergave van foto's), evt meer sorteer opties toevoegen ipv alleen populariteit/prijs (bijv zilvergehalte). Misschien nog meer nadruk op tweedehands/'recycling'/milieuvriendelijkheid, je zou evt ook minder verpakking kunnen gebruiken bij het verzenden.

Google

Gabriele Timmer

Snelle en goede service

Helemaal niks

Via marktplaats

Helen Herleijn- Van Haaren

Mooi en leuk bedrijf, sieraad precies zoals afgebeeld foto site, zelf in mijn bezit nog mooier, Goede communicatie, fijne onderhandeling, Snelle en verzekerde verzending . TOP.

Goed duidelijke omschrijving van de producten, Goede communicatie veel is mogelijk om tot een overeenkomst te komen. Dat maakt dit bedrijf zeer klant vriendelijk

Geen verbeter punten , gewoon TOP klasse

Internet

Geen bedrijf gewoon particulier

Bijzonder goed bedrijf , en zeer tevreden met mijn aankoop , Kom zeker in de toekomst nog een keer terug , voor een ander mooi sieraad

Goede communicatie , goed te onderhandelen, reservering mogenlijk , snelle verzending

Geen verbeterpunten gewoonweg top

Van het internet

Henny Parera

Positieve ervaring

Ring die besteld is voldoet aan verwachting ziet er mooier uit als op de foto, goede service.

Van de website

Samantha Pavlova

De dag na bestelling geleverd. Geweldig!

Snelle levering. Goede omschrijving van het product

Google