Tevreden met uw aankoop
9.5/10

Marieke

Bestelling snel verwerkt en geleverd.

Kan ik niet geven. Het is voor het eerst dat ik bij uw winkel een bestelling heb gedaan. Het betreft hier een cadeau en dit heb ik rechtstreeks naar de jarige laten verzenden. Ik heb het pakket dus... Kan ik niet geven. Het is voor het eerst dat ik bij uw winkel een bestelling heb gedaan. Het betreft hier een cadeau en dit heb ik rechtstreeks naar de jarige laten verzenden. Ik heb het pakket dus zelf niet ontvangen en de broche ook niet gezien.

In 't vervolg graag de factuur naar mij persoonlijk, de opdrachtgever, sturen. Men heeft deze nl. in een envelop gedaan, is wel aan mij geadresseerd, maar bijgesloten in het pakket. De ontvanger... In 't vervolg graag de factuur naar mij persoonlijk, de opdrachtgever, sturen. Men heeft deze nl. in een envelop gedaan, is wel aan mij geadresseerd, maar bijgesloten in het pakket. De ontvanger heeft deze uiteindelijk in de desbetreffende envelop naar mij verzonden.

via internet

W Middel

Is perfect gegaan zoals het op internet staat aan gegeven

snelheid en goed verzorgd

is al perfect

ntwener

Trisna Sutrino

Eerlijk, betrouwbaar..goede service en snelle levering

Betrowbaar

Heb ik niet

Ingeborg & Robert-Jan

Vanwege een jubileum en geboorte van onze zoon waren wij op zoek naar mooie sieraden. De juweelwinkel heeft een heel groot aanbod, en hebben een geweldige service! Ze zorgen ervoor dat je hun motto... Vanwege een jubileum en geboorte van onze zoon waren wij op zoek naar mooie sieraden. De juweelwinkel heeft een heel groot aanbod, en hebben een geweldige service! Ze zorgen ervoor dat je hun motto kunt waarmaken: “life is too short to wear boring jewelry

Assortiment, prijs, service, snelle levering. Alles eigenlijk!

Niks. Wij zijn zeer tevreden!

Instagram, coindudes, website

Marion

Slechte service gouden ketting gisteren gekocht 14 karaat 55 cm 18,4 gram zou morgen geleverd worden maar belde mij net dat hun de ketting niet konden vinden.
Nog nooit zoon slap excuus mee...
Nog nooit zoon slap excuus mee gemaakt.
Ik zou hier nooit iets mee bestellen.

Slecht

Hebben nooit gehoord van compensatie

Van internet

Reactie Juweelwinkel:

Helaas was de ketting die u besteld heeft niet meer op voorraad. Onze excuses hiervoor. Door onze fout was het nog te bestellen op de website. Wij hebben u hierover gebeld en vervolgens direct het... Helaas was de ketting die u besteld heeft niet meer op voorraad. Onze excuses hiervoor. Door onze fout was het nog te bestellen op de website. Wij hebben u hierover gebeld en vervolgens direct het bedrag teruggestort. Jammer dat u ons met een '1' beoordeeld. Wij konden niks meer doen dan u netjes te woord staan en het bedrag terugstorten. - Jeremy Gruppelaar

Trisna

Ik heb diamant ring en diamantjes oorbel aangeschaft , ik ben helemaal tevreden! De artikel’s zijn perfect , oog verblindend mooi schitterend zoal voorgeschreven. Zorgzaam ingepakt en snelle... Ik heb diamant ring en diamantjes oorbel aangeschaft , ik ben helemaal tevreden! De artikel’s zijn perfect , oog verblindend mooi schitterend zoal voorgeschreven. Zorgzaam ingepakt en snelle levering.Bedankt ! Ben nu aan de slag voor de 3e artikel 👍🏼👍🏼🥰🥰

Goedkoop keurig en betrouwbaar !

Meer informatie voorgeschreven over de kwaliteit van de diamanten bij artikelen

Website

Margriet Verhoeven

Heel accuraat. Snel leverbaar. Keurig verzorgd.

Snel leverbaar en keurig verzorgd. prima.

Heb ik niet.

via internet

Zeer netjes

Snelle levering en de mooie verzorgde verpakking.

Minder verpakkingsmateriaal, doos was veel te groot. Voor z’n klein pakketje.

Internet/

Anja

Snelle service en aankoop ingepakt als cadeautje leuk idee ook het spreukje erbij was toepasselijk kortom: ik vond het een fijne manier om te ontvangen....

Zie vorig antwoord

Ik had graag wat meer art deco sieraden gezien in uw collectie vooral zilveren hangers, aangezien dit mijn favoriete gebied is....

Irina

Ik koop hier mooie bijzondere sieraden

Mooie sieraad, niet duur