Tevreden met uw aankoop
9.5/10

Snel, goede hulpjes bij vragen, mooie juwelen!

Snel, goede hulpjes bij vragen, mooie juwelen!

Suzanne

Prachtige sieraden , ruim bod

Snelle levering. Prachtig in doos ,

Heb ik niet. Ben echt tevreden

Internet opgezocht

Snelle levering, groot assortiment en mooi ingepakt.

Groot assortiment

Niets

Google

patricia bornauw

Vlot en duidelijk

vlugge en verzorgde levering

internet

Jammer maar ik moet de armband terug sturen omdat hij te klein is.

goed verpakt.

beter aangeven hoe je retour kunt sturen

website

M.Peters

Heel goed

Snel geleverd

Google

Mery

Vanaf vraag, naar bestelling tot ontvangst goed gelopen. Goed verpakte verzending en het gekochte sieraad verpakt als cadeau, daar wordt je blij van!

Duidelijke foto’s op de site. Goed en snel traject van bestelling tot ontvangst.

In dit geval vond ik t wat vreemd dat er niets over de kwaliteit van de stenen gemeld kon worden terwijl dit bij andere producten vaak wel staat beschreven. Je weet dan eigenlijk niet echt wat je... In dit geval vond ik t wat vreemd dat er niets over de kwaliteit van de stenen gemeld kon worden terwijl dit bij andere producten vaak wel staat beschreven. Je weet dan eigenlijk niet echt wat je koopt. Je zou denken dat n kenner wel n inschatting kan maken, ik zou dan n dergelijke schatting bij het product vermelden.

Internetp

Yolande Plasschaert

Heel mooie sieradenset, keurig verzorgd, mooi ingepakt (set was voor mijn verjaardag)

Vriendelijkheid / informatief

Waar kent u ons van?

Internet en Chrono 24 (daar vandaan heb ik een heel mooie horlogeset: horloge en armband) van Van Der Bauwede (ik ben opgegroeid in de buurt van Brugge in Vlaanderen dus dat is dan extra bijzonder).... Internet en Chrono 24 (daar vandaan heb ik een heel mooie horlogeset: horloge en armband) van Van Der Bauwede (ik ben opgegroeid in de buurt van Brugge in Vlaanderen dus dat is dan extra bijzonder). Juweelwinkel heeft ook aparte sieraden in de collectie en dat vind ik erg mooi. Ik heb zelf jarenlang in het sieradenvak gezeten en dan krijg je een uitgesproken smaak.

Boots

Goed assortiment, snelle levering

Idem

NVT

Sandra Rijnders

Ik ben heel tevreden met de zilveren armband. Het enige minpunt is dat de sluiting soms openschiet. Daar moet ik een juwelier naar laten kijken want ik wil deze armband niet verliezen.

Ik heb geen verbeterpunten.