Tevreden met uw aankoop

Mery

Vanaf vraag, naar bestelling tot ontvangst goed gelopen. Goed verpakte verzending en het gekochte sieraad verpakt als cadeau, daar wordt je blij van!

Duidelijke foto’s op de site. Goed en snel traject van bestelling tot ontvangst.

In dit geval vond ik t wat vreemd dat er niets over de kwaliteit van de stenen gemeld kon worden terwijl dit bij andere producten vaak wel staat beschreven. Je weet dan eigenlijk niet echt wat je... In dit geval vond ik t wat vreemd dat er niets over de kwaliteit van de stenen gemeld kon worden terwijl dit bij andere producten vaak wel staat beschreven. Je weet dan eigenlijk niet echt wat je koopt. Je zou denken dat n kenner wel n inschatting kan maken, ik zou dan n dergelijke schatting bij het product vermelden.

Internetp

Yolande Plasschaert

Heel mooie sieradenset, keurig verzorgd, mooi ingepakt (set was voor mijn verjaardag)

Vriendelijkheid / informatief

Waar kent u ons van?

Internet en Chrono 24 (daar vandaan heb ik een heel mooie horlogeset: horloge en armband) van Van Der Bauwede (ik ben opgegroeid in de buurt van Brugge in Vlaanderen dus dat is dan extra bijzonder).... Internet en Chrono 24 (daar vandaan heb ik een heel mooie horlogeset: horloge en armband) van Van Der Bauwede (ik ben opgegroeid in de buurt van Brugge in Vlaanderen dus dat is dan extra bijzonder). Juweelwinkel heeft ook aparte sieraden in de collectie en dat vind ik erg mooi. Ik heb zelf jarenlang in het sieradenvak gezeten en dan krijg je een uitgesproken smaak.

Boots

Goed assortiment, snelle levering

Idem

NVT

Sandra Rijnders

Ik ben heel tevreden met de zilveren armband. Het enige minpunt is dat de sluiting soms openschiet. Daar moet ik een juwelier naar laten kijken want ik wil deze armband niet verliezen.

Ik heb geen verbeterpunten.

G Bons

Leuk om door de website te scrollen

Nadat mijn pakketje maar niet werd bezorgd en ik tegenstrijdige berichten ontving van PostNL werd er heel snel gereageerd op mijn mail hierover. Over de snelheid van de levering kon ik hierdoor... Nadat mijn pakketje maar niet werd bezorgd en ik tegenstrijdige berichten ontving van PostNL werd er heel snel gereageerd op mijn mail hierover. Over de snelheid van de levering kon ik hierdoor eigenlijk geen goede beoordeling geven.

Webshopgiftcard

Fijne verkoop

vriendelijk en mooie prijs

internet

Liesbeth

Goede service

Snel geleverd

Mirjam

Everything went well I’m happy with my earrings but they’re smaller than expected

Beautiful assortment of vintage jewelry

The pictures could be better. It’s quite difficult to tell the size, it would help to see the product on a person.

Google

Fijne website, snelle service

Snel geleverd, duidelijke communicatie en vooral héél leuk en verzorgd ingepakt, echt enig!

Internet

Eerste aankoop, op alle fronten een positieve ervaring.

Goede website.

Op dit moment niet.

Waar kent u ons van?

Bij het zoeken naar bepaalde sieraden kwam ik o.a. uit op de website van juweelwinkel.nl