Hoe aannemelijk is het dat je Jumpsquare aanbeveelt bij vrienden of familie?

Ian

Voor mij het fijnste park in Noord Holland, met veel opties en verschillende activiteiten binnen het trampoline park.

Heerhugowaard

Schiltmeijer

Prima park erg vriendelijk

Lelystad

Kim

Eerst hele slechte onvriendelijk hulp bij de balie toen de manager gevraagd en die hielp goed

Amsterdam oost

carla

Fijn park met veel onderdelen. Laatste bezoek vond ik vervelend dus daarom geen 5 sterren.

heerhugowaar

IK

Veel geld voor een uurtje springen!

Arnhem

Alida

We vonden het erg druk en benauwd. Plek om te zitten voor mij als ouder was er wel, maar niet prettig en ook niet conform corona regels.

Amsterdam

Retag

Het is echt heel erg leuk

Amsterdam

Sharon

Onvriendelijk personeel/ veel rompslomp bij binnenkomst/ niet kindvriendelijk/ warm Benauwd zweethok/

Nieuwegein

Koesveld

Trampoline park prima,de keuken van hun is waardeloos!!!! Wat wij wilde bestellen was er niet,en de bitter garnituur en bitterballen en chrispy chicken kwamen pas morgen met de leverancier. De crème... Trampoline park prima,de keuken van hun is waardeloos!!!! Wat wij wilde bestellen was er niet,en de bitter garnituur en bitterballen en chrispy chicken kwamen pas morgen met de leverancier. De crème frache voor de nachos waren er niet bla blabla.
Om maar te zwijgen over die muts die onze bestelling deed,
Wat een ballen tent!
Kom der nooit meer!!

Baarn

Arjan

Springen is goed en leuk voor de Kids als je zelf wat wilt eten of drinken dan is het klote en slecht geregeld

Baarn