52 reviews
Write a review

75% of the customers recommend this company.

Kevin

Voor beide partijen makkelijk, veilig, snel. Ideaal!

Duidelijkheid, veiligheid, daadkracht.

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Adverteer méér zodat iedereen dit weet!

Reply Juan Pescador:

Yes Kevin, daar doen we het voor! Iedereen zo blij maken met onze websites als jij dat bent! Dank voor je review! Namens het hele team!

J. W. Bouwman

Huishoudelijke-hulp.nl een geweldige site om snel een hulp in de huishouding te vinden.
Ik ben zo blij met deze site!
Ga zo door Juan Pescador👍

Strengths - Pluspunten

Dat je snel een hulp in de huishouding kan vinden.

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Door te zorgen dat mensen een mail beantwoorden

Reply Juan Pescador:

Beste heer/mevrouw Bouwman, wat een fijn bericht! Erg leuk om te lezen dat onze website zo goed bevallen is en dat je snel een hulp hebt kunnen vinden. Ten aanzien van jouw tip over dat mensen beter... Beste heer/mevrouw Bouwman, wat een fijn bericht! Erg leuk om te lezen dat onze website zo goed bevallen is en dat je snel een hulp hebt kunnen vinden. Ten aanzien van jouw tip over dat mensen beter hun mail moeten gaan beantwoorden kan ik je vertellen dat we hier al iets voor hebben gevonden. Advertenties van gebruikers die tot 2 keer achter elkaar niet reageren op berichten van anderen worden automatisch gepauzeerd. Zo weet je beter dat je enkel met actieve gebruikers communiceert. Deze functie heeft even tijd nodig om goed te werken maar binnenkort enkel actieve hulpen en klanten! Nogmaals dank! ♥

El

Used this website for finding a domestic help. Soon after submitting our wishes some cleaners contacted us.

Strengths - Pluspunten

Easy way of finding a help based upon our location and wishes

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Would like to see more info like reviews

Reply Juan Pescador:

Hello El, thanks for your review! We are glad you got in contact with cleaners and that you appreciate our website. Thanks for sharing 🤗 For we are just stating with these websites for domestic... Hello El, thanks for your review! We are glad you got in contact with cleaners and that you appreciate our website. Thanks for sharing 🤗 For we are just stating with these websites for domestic help we first gathers some reviews before showing online. It will soon be visible.

Romina

HEEL SLECHT!

Strengths - Pluspunten

Moest geld betalen om te kunnen charter met werksters. Dit gedaan en meteen diverse berichten gestuurd, maar niemand reageert erop! Ik heb dus voor niets geld betaald en wil mijn geld terug! De... Moest geld betalen om te kunnen charter met werksters. Dit gedaan en meteen diverse berichten gestuurd, maar niemand reageert erop! Ik heb dus voor niets geld betaald en wil mijn geld terug! De bedoeling was om een werkster te vinden, maar ben nog steeds niet voorzien!

Geld terug betalen

Reply Juan Pescador:

Hallo Romina we hebben hier over gemaild. En het is jammer dat het niet uitpakte zoals jij bedacht had. De website biedt de mogelijkheid om elkaar te vinden en kan niet garanderen dat het iedereen... Hallo Romina we hebben hier over gemaild. En het is jammer dat het niet uitpakte zoals jij bedacht had. De website biedt de mogelijkheid om elkaar te vinden en kan niet garanderen dat het iedereen lukt. Het is aan klanten en hulpen om te reageren. Wat wij doen is advertenties van niet actieve gebruikers pauzeren om er voor te zorgen dat jouw kansen zo goed mogelijk zijn. Gelukkig zien we dat er enorm veel heen en weer gechat wordt. En als betalende klant houden we je doorlopend op de hoogte van nieuw aanmeldingen en presenteren we jouw wens aan hulpen. Hier betaal je ook voor. Wellicht komt het toch allemaal nog snel goed. Vriendelijke groet Juan Pescador

Kristi Somers

De website werkte prima, totdat ik 13,60 moest betalen om te kunnen chatten met een schoonmaakster om contact te maken. Ik stuurde een bericht en daarna alleen maar server fouten. Contactformulier... De website werkte prima, totdat ik 13,60 moest betalen om te kunnen chatten met een schoonmaakster om contact te maken. Ik stuurde een bericht en daarna alleen maar server fouten. Contactformulier ingevuld om bij JP aan te geven dat de website niet werkt, maar dat wordt niet verstuurd door een serverfout. Ik wil graag zo spoedig mogelijk een oplossing want ik ben met spoed op zoek naar een schoonmaakster. Kan dit niet verholpen worden, dan wil ik mijn bijdrage van 13,60 teruggestort hebben want ik voel me bedonderd. Kristi Somers

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Serverproblemen met spoed oplossen. Zo niet, geld terugstorten.

Reply Juan Pescador:

Hoi Kristi er zat inderdaad een foutje in de website. Deze is opgelost en je kan de website gebruiken! Succes Juan Pescador

David

Geld betaald, kan door constante server fouten nergens bij en kan geen contact leggen. Geen zicht op wanneer het wél gaat werken.

Strengths - Pluspunten

Tot nu toe alleen maar minpunten.

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Zorg dat de app naar behoren werkt voor je geld incasseert voor een service!

Bert

The Nederlandse website werkster.nl genereert constant fouten ("onverwachte server fout"), waardoor het niet mogelijk is om chatgesprekken te starten. 6 schoonmaaksters benaderd, in 1.5 week geen... The Nederlandse website werkster.nl genereert constant fouten ("onverwachte server fout"), waardoor het niet mogelijk is om chatgesprekken te starten. 6 schoonmaaksters benaderd, in 1.5 week geen enkele reactie. Daar betaal je dan 15,50 voor. Geen reactie op helpdesk verzoeken.

Strengths - Pluspunten

Doet niet wat het belooft

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Technische fouten website verhelpen, de klant in contact brengen met schoonmaaksters, reageren op helpdesk verzoeken.

Reply Juan Pescador:

Beste Bert, We zijn het helemaal met jou eens. De website moet wel goed werken en dat doet deze nu niet in verband met een probleem met onze software. Om die reden hebben we vandaag alle gebruikers... Beste Bert, We zijn het helemaal met jou eens. De website moet wel goed werken en dat doet deze nu niet in verband met een probleem met onze software. Om die reden hebben we vandaag alle gebruikers terugbetaald en werken we hard aan een oplossing. Al deze gebruikers hebben van ons gratis toegang gekregen voor als de sites wel weer goed werken. Vriendelijke groet, Team Juan Pescador

Elena

Bad experience

No

Server doesn't work

Reply Juan Pescador:

Beste Elena, We zijn het helemaal met jou eens. De website moet wel goed werken en dat doet deze nu niet in verband met een probleem met onze software. Om die reden hebben we vandaag alle gebruikers... Beste Elena, We zijn het helemaal met jou eens. De website moet wel goed werken en dat doet deze nu niet in verband met een probleem met onze software. Om die reden hebben we vandaag alle gebruikers terugbetaald en werken we hard aan een oplossing. Al deze gebruikers hebben van ons gratis toegang gekregen voor als de sites wel weer goed werken. Vriendelijke groet, Team Juan Pescador

Private

Ik heb jaren bij de thuiszorg den haag gewerkt

Strengths - Pluspunten

Van huis uit streng en netjes opgevoed. Ik doe alle huishouden al sinds kind

Misschien later

Esther

Makkelijk om een account aan te maken.

Strengths - Pluspunten

Eenvoudige en duidelijke site.