55 reviews
Write a review

76% of the customers recommend this company.

Romina

HEEL SLECHT!

Strengths - Pluspunten

Moest geld betalen om te kunnen charter met werksters. Dit gedaan en meteen diverse berichten gestuurd, maar niemand reageert erop! Ik heb dus voor niets geld betaald en wil mijn geld terug! De bedoeling was om een werkster te vinden, maar ben nog steeds niet voorzien!

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Geld terug betalen

Reply Juan Pescador:

Hallo Romina we hebben hier over gemaild. En het is jammer dat het niet uitpakte zoals jij bedacht had. De website biedt de mogelijkheid om elkaar te vinden en kan niet garanderen dat het iedereen lukt. Het is aan klanten en hulpen om te reageren. Wat wij doen is advertenties van niet actieve gebruikers pauzeren om er voor te zorgen dat jouw kansen zo goed mogelijk zijn. Gelukkig zien we dat er enorm veel heen en weer gechat wordt. En als betalende klant houden we je doorlopend op de hoogte van nieuw aanmeldingen en presenteren we jouw wens aan hulpen. Hier betaal je ook voor. Wellicht komt het toch allemaal nog snel goed. Vriendelijke groet Juan Pescador

Score on Juan Pescador: 0.5/5
Would you recommend this company? | Zou jij deze dienst aanbevelen aan kennissen ? No
Werkster.nl