52 reviews
Write a review

75% of the customers recommend this company.

Imam taufik

I usually work as a housemaid like cleaning the house

Very helpful for housemaid job seekers

Very helpful for housemaid job seekers

Reply Juan Pescador:

Hi Imam, Thanks so much for the nice review!

imane

Ik ben nog nieuw op de website.

groot aanbod en ovezichtelijk

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

vervulde jobs graag verbergen.

Reply Juan Pescador:

Dag Imane, Dank voor de mooie review en fijn dat je zo positief bent over ons platform! Dank ook voor de feedback. We hebben al ingebouwd dat wanneer iemand niet reageert op chats dat na verloop van... Dag Imane, Dank voor de mooie review en fijn dat je zo positief bent over ons platform! Dank ook voor de feedback. We hebben al ingebouwd dat wanneer iemand niet reageert op chats dat na verloop van tijd de advertentie wordt gepauzeerd en niet meer zichtbaar is. We zullen scherp in de gaten houden of daar niet te veel tijd over heen gaat! Dank!

José

Sitio web sencillo, tardó un poco en recibir su respuesta, pero por lo demás está bien.

claro y fácil

No

Reply Juan Pescador:

Hello Jose thank you so much for you kind review. Glad we could be of help!

Gom

My experience is office cleaning .

Strengths - Pluspunten

I have a long weekend in office cleaning

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

I have no more suggestions for you

Reply Juan Pescador:

Hi Geeta well thank you so much for your nice review!!! Verry nice!!
Hi Geeta well thank you so much for your nice review!!! Verry nice!!
But I can see that you did choose for that you dit NOT recommend it to others. I think you wanted to say that you DO recommend right? Coudl you adjust that please. It would help us much!

Maureen

Snel en makkelijk vinden van een nieuwe klusjes

Online snel en makkelijk

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Link voor de app weergeven

Reply Juan Pescador:

Nou Maureen dat is super om te horen! Erg fijn dat we jou kunnen helpen en wat betreft de link naar de app.. die komt er snel aan! Dank voor jouw tip!

Erve Veldink

Tot nu toe erg tevreden en een gebruiksvriendelijke site

Overzichtelijk en helder

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Geen.. Ik snap niet dat er niet meer schoonmakers zijn die op deze website staan..

Reply Juan Pescador:

Hoi Erve, wat leuk om te lezen dat we jou zo goed hebben kunnen helpen en wat betreft meer hulpen en klanten... we zien gelukkig dat er steeds meer hulpen en klanten gebruik maken van dit platform!

Jan

Goed, makkelijk contact met hulpen

Geen terugkerende kosten

Nee

Reply Juan Pescador:

Hallo Jan dank je voor jouw review! FIjn dat je onze website zo goed kan waarderen!

Lisette Hoogkamer

Slecht. Mensen reageren niet. Deze app niet gebruiken en zeker niet betalen!

Strengths - Pluspunten

Geen. Wel als mensen zouden reageren

Stop hiermee

Reply Juan Pescador:

Beste Lisette wat vervelend voor jou dat je geen goede ervaring hebt! Niet leuk dat jij geen reactie kreeg van hulpen. Enige troost is wellicht wel dat hulpen die niet reageren automatisch niet meer... Beste Lisette wat vervelend voor jou dat je geen goede ervaring hebt! Niet leuk dat jij geen reactie kreeg van hulpen. Enige troost is wellicht wel dat hulpen die niet reageren automatisch niet meer getoond gaan worden. Ten aanzien van het betalen is het goed om te weten dat wij enkel een éénmalige bijdrage vragen als jij echt gaat chatten met hulpen. Hierbij moet jezelf de keuze maken of je dat wilt doen aan de hand van het aanbod en de informatie of niet. We leveren een prikbord en laten aan jou de keuze wat jij er mee wilt doen. Sluit jouw account niet, nieuwe hulpen kunnen je dan vinden en met je chatten zonder dat het jou nog iets kost. Succes!

m. van der lijcke

De oogst van ' matches' is uiteindelijk heel mager. Helaas veel
De oogst van ' matches' is uiteindelijk heel mager. Helaas veel
'gebakken lucht' tussen het zgn aanbod: geen reactie terug als ik zelf reageer op werksters, maar ook geen reactie terug als werksters zelf belangstelling getoond hebben en ik hier op reageer. Ook werksters die niet komen opdagen als er al een afspraak gemaakt is. Kost aardig wat tijd op deze manier zonder resultaat.

Strengths - Pluspunten

Het lijkt een aardige manier om matches te maken van mensen die werk zoeken en opdrachtgevers die werksters zoeken....

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Accounts die vaker niet binnen een redelijke tijd reageren zouden verwijderd moeten worden bijvoorbeeld

Anouch

Heel fijn

Zeer zeker

Reply Juan Pescador:

Beste Anouch, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Indien wij iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust... Beste Anouch, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Indien wij iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!