8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Jeroen

Prima materiaal. Levering conform afspraak.

Tafel gekocht

Goede uitleg verschillende producten, duidelijk over bijkomende kosten.

Klantenservice gaf aan tijd van levering tussen 12 en 15, en dat er 30 min van tevoren zou worden gebeld. Om 11.35 werd ik gebeld dat de chauffeur er over 5 minuten zou zijn... Wij wonen niet op het... Klantenservice gaf aan tijd van levering tussen 12 en 15, en dat er 30 min van tevoren zou worden gebeld. Om 11.35 werd ik gebeld dat de chauffeur er over 5 minuten zou zijn... Wij wonen niet op het afleveradres, dus dat was voor mij wat onhandig...

Mireille

Leveren mooie producten, goede kwaliteit en een snelle levering. Aanrader!

Erg vreemd inderdaad wat besteld maar nooit gekregen. Zit nog steeds op het kastje te wachten!

De bestelling eerst afleveren voordat je om een recensie vraagt

Marlies

Heel erg blij met m'n steigenhouten bed. Makkelijk dat je ook meteen matrassen etc. kan bijbestellen. Prima service en goede communicatie rond leverdatum en tijd.

Mooie producten, snelle levering

nvt

Marieke Janssen

Degelijk product, in het echt precies zoals op de website en snelle betrouwbare service.

Wij hebben een twee persoonsbed gekocht en zijn er heel blij mee. Het product is in het echt precies zoals op de site. Service was helemaal goed! jorg heeft de levering precies zo uitgevoerd als... Wij hebben een twee persoonsbed gekocht en zijn er heel blij mee. Het product is in het echt precies zoals op de site. Service was helemaal goed! jorg heeft de levering precies zo uitgevoerd als beloofd.

Gerard

Op bezoek geweest in de showroom. Ondanks de drukte snel geholpen. Bestellen is voor ons gedaan

Linda

Ik heb alleen nog besteld

Dat is goed gegaan.