8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Peter Koolhout

Uiteindelijk hebben we een mooie goede tafel, maar het is wel de vierde in rij.
Uiteindelijk hebben we een mooie goede tafel, maar het is wel de vierde in rij.
De eerste twee tafels hebben we terug laten halen wegens beschadigingen, doorstekende schroeven, en grote noesten waardoor de grond eronder zichtbaar was. De derde tafel is onderweg beschadigd geraakt en heeft ons nooit bereikt. De vierde tafel staat nu bij ons in de kamer. Het is een mooie tafel, maar je moet wel houden van hout waar openstaande noesten in zitten. We hebben het opgelost met een transparant zeil, om een verzameling van broodkruimels e.d. in de noesten te voorkomen. Anders groeit er over een tijdje koren uit onze tafel.

Website mag iets duidelijker wat betreft keuze uit tafelpoten en mogelijkheden. Ook foto's van alle soorten plaatsen is fijner.

Prima service, mooie spullen, levering in overleg met chauffeur op gewenst tijdstip.

Klantvriendelijk, de bezorging ging in prima overleg , zelfs 's avonds!

Misschien een montageservice. De afwezigheid hiervan weerhoudt mij om bep. artikelen te bestellen omdat ik dan
hulp moet inschakelen. Bestelde artikel was showmodel en zat gelukkig al in elkaar.

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Al binnen een week het bed in huis ondanks dat er op de website werd aangegeven dat de levertijd 2 -3 weken zou zijn. Top!

zeer correcte informatie over het bezorgen.

iets meer detail foto's van het product. ( in dit geval bedden)

Manon van der Veen

Erg leuk product! Prima service!

Mooie producten!

Wel wat prijzig af en toe!

Jorine Stols

Goed, bestellen niet voor niks voor de tweede keer

Service

Nee

Mooie produkten en prima service

Mooie foto's op de site!

Op de site wordt aangeven als het produkt op voorraad is dat het dan binnen zoveel uur geleverd wordt, maar verder op lees je dat er eerst een afspraak wordt gemaakt voor levering.

In de winkel erg vriendelijk geholpen. Bezorger was niet vriendelijk. Wisten niet dat tafel in elkaar gezet moest worden, maar vast de voorwaarden niet goed gelezen. Moest helpen met tillen als ik... In de winkel erg vriendelijk geholpen. Bezorger was niet vriendelijk. Wisten niet dat tafel in elkaar gezet moest worden, maar vast de voorwaarden niet goed gelezen. Moest helpen met tillen als ik de tafel binnen wilde hebben. Kon ik niet vanwege rug heb er een buurman bij gehaald. Probeerde nog gezellig te praten tegen bezorger met de opmerking dat 2 man wel praktisch zou zijn. Kreeg onvriendelijk antwoord dat dan de tafel duurder zou zijn. En weg was hij. Ook de buurman niet even bedanken maar goed dat terzijde.

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam in winkel

2 mannetjes voor sjouwen ipv 1. Bij kopen tafel wel handig dat men er wordt op geattendeerd de tafel zelf in elkaar te moeten zetten.

n.j. winden

Ik kan nog geen beoordeling geven zit nog op de tafel te wachten.

weet niet

weet niet