8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

roel en tinie schipper

Goede levering en je doet toch als je het via jorg internet besteld van plaatjes moet je toch afwachten hoe het er uit ziet wij hebben ook een eethoek bj jorg vandaan en zijn zeer tevreden nu hebben... Goede levering en je doet toch als je het via jorg internet besteld van plaatjes moet je toch afwachten hoe het er uit ziet wij hebben ook een eethoek bj jorg vandaan en zijn zeer tevreden nu hebben wij een salon tafel besteld ik kan niet anders zeggen dan top

Caroline

Wandbord gekocht. Alles in orde maar de levertijd op de website kwam niet overeen met de info over de levertijd nadat ik betaald had. Dat was het enige wat ik niet netjes vond. Je rekent op een... Wandbord gekocht. Alles in orde maar de levertijd op de website kwam niet overeen met de info over de levertijd nadat ik betaald had. Dat was het enige wat ik niet netjes vond. Je rekent op een bepaalde tijd tijdens je bestelling en na betaling blijkt het anders te zijn.

Netjes verzorgd !

Levertijd op website aanpassen .

Ziet er mooi uit, hebben goede service en normale prijzen

Joyce Bakker

Vriendelijk, behulpzaam, servicegericht, en superkwaliteit! Ik heb een pracht tafel waar ik lang plezier van ga hebben! Echt vakwerk!

Vakmanschap en kwaliteit staan voorop

Heb ik niet, alles is naar wens gegaan.

Jolanda Frijters

Uitstekend!

Mooi materiaal en een snelle levering!

Ga zo door!!

Ingrid van Rennes

Wij hebben onlangs een bed gekocht! Zeer tevreden over hoe de verkoop loopt!

Klant vriendelijk, alles er aan doen om levering mogelijk te maken!
In de winkel een bed kopen en een pannenkoek eten, bijna een uitje!
Mooie meubels!

Groot worden door klein te blijven!!

Ziet er allemaal prima uit maar uiteindelijk is de kwaliteit van de geleverde spullen heel matig.

ruime showroom.

aangeven op de site dat de showroom nauwelijks te bereiken is. Er zijn erg veel onderdelen van Jorg, beter aangeven waar wat is.
Mijn moeder heeft een wandbord gekocht wat binnen drie dagen...
Mijn moeder heeft een wandbord gekocht wat binnen drie dagen 20 cm (!!) van de wand kwam. Omruilen mocht maar was eigenlijk niet bedoeling. Ik zelf heb een wandbord gekocht warvan de plankjes schots en scheef zitten.

Lobke Bogerman

Ik ben nog in afwachting op mijn product dus nog geen mening

Pas betalen bij levering, klantvriendelijk

Fatih Kilic

Medewerkers

Website kan overzichtelijker gemaakt worden.

Lisanne

Leveren mooie producten, zelf in elkaar te zetten, maar duidelijke beschrijving hoe te doen. Vriendelijk personeel, met snelle reactie bij vragen.

mooie producten, duidelijke site; bij vragen snel reactie op mail.

meer op de hoogte houden van het bestelde product.