8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

n.j. winden

Ik kan nog geen beoordeling geven zit nog op de tafel te wachten.

weet niet

weet niet

Mijn ervaring met Jorg houten meubelen is goed.
Snelle levering en als iets niet goed is gegaan, lossen ze het goed op.

Probleem snel en goed oplossen

Ada

Super service, super kwaliteit

Denken met je mee en erg goede kwaliteit van het artikel

nee niet

Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, staat op de site dat er betaald kan worden aan de chauffeur maar kreeg een mail dat de betaling eerst moest worden voldaan.
Niet netjes omdat...
Niet netjes omdat zo op de site te zetten .

Melanie Bos

Snelle service en prachtige producten!

Snelle service
Duidelijke instructie bevestiging inclusief materialen
Heldere website

We hebben onze bestelling nog niet binnen dus kunnen we nog niets over levering zeggen.

G. Saelmans

Via google, uiteindelijk via website en bezoek aan showroom enthousiast over JORG-Steigerhout. Heel blij met onze aankoop.

Heel persoonlijk, super prijs-kwaliteit verhouding, correcte levering.

Misschien nog duidelijker vermelden op site dat de kleuren van oude ongelakte balken/oud hout altijd afwijken van hetgeen je ziet op een foto . voorbeeld Nicky-tafel, zoals hij op site staat qua... Misschien nog duidelijker vermelden op site dat de kleuren van oude ongelakte balken/oud hout altijd afwijken van hetgeen je ziet op een foto . voorbeeld Nicky-tafel, zoals hij op site staat qua hout kleur kan hij niet (meer) geleverd worden. Verder alleen maar lof

sophie

Werden goed en vriendelijk geholpen

Verkoopster dacht met ons mee

Marie-Louise Vandenbooren-Vliegen

Prima produkt en prima service.

Mooie produkten en supersnelle levering.

Website up to date houden, er stond nml. dat er een langere levertijd zou zijn voor het wandbord, overwogen om een snellere leverancier te zoeken. Gelukkig vond ik geen mooier afgewerkt wandbord,... Website up to date houden, er stond nml. dat er een langere levertijd zou zijn voor het wandbord, overwogen om een snellere leverancier te zoeken. Gelukkig vond ik geen mooier afgewerkt wandbord, toch besteld en blij verrast met alsnog een snelle levering.

Dennis van de Ven

Originele producten, betaalbare en prima service!

Originaliteit producten