Diego Stylemans

Zeer tevreden, ik vroeg voor een kleine brandstempel, waardoor de letters zeer klein gemaakt moesten worden. Maar het resultaat is perfect.

Keramiek-Houtatelier

Mooi werk, precies zoals ik had bedacht, ik heb nu twee brandstempels van verschillende grootte van mijn logo hier besteld. Éen elektrische en éen die je met vuur eerst moet verhitten. Ik merk dat... Mooi werk, precies zoals ik had bedacht, ik heb nu twee brandstempels van verschillende grootte van mijn logo hier besteld. Éen elektrische en éen die je met vuur eerst moet verhitten. Ik merk dat de elektrische wel heel erg fijn gaat. Ook snel geleverd maar dat vind ik het minst belangrijk van alles. Iets wat met zorg gemaakt wordt mag ook op gewacht worden. Ik gebruik hem voor hout.

Dik Wolsink

We zijn erg tevreden. Snelle levering en mooie kwaliteit. Precies hoe we het bedacht hadden.

Mystère

Perfecte producten, correcte prijs !

Schelling

Snelle service en een top-product!

Stephane De Grisse voor Intemse bvba

Deze onderneming werkt heel efficient en correct. De kwaliteit van de stempel en verwarming is top. Snel geleverd

Stichting de Velduil

De brandstempel is er mooi geworden. Wij gebruiken het op hout, het moet wel vlak hout zijn. Het is even uitproberen hoelang je de stempel erop moet laten.

Jarno Timmer

Zeer goede ervaring, snelle levering en product zoals gewenst!

Harold van Gelder

Een betrouwbaar bedrijf!

Bowy

Super! Klantgericht en persoonlijk!