Dylan

Goed het was ook snel geleverd

Luke Wilton

Received my branding iorn within a few days of ordering. I've used it a couple of times and it brands really well. Even the small words are very clear.
Would recommend this company.

fam v A

Ik ben erg blij met mijn brandstempel met eigen logo, deze werkt goed op hout waarvoor ik het gebruik.'

Anita Reynaerts

Super snelle levering. Echt kwaliteit. Mijn logo is heel duidelijk. De stempel werkt prima op mijn houten figuurtjes.

Henny van den Bor

Super blij met het logo op de brandstempel. Mooi gedaan!

Peter Schanzleh

Snelle levering en de stempel wordt exact als het aangeleverde logo. Brandstempel is bestemd voor houten voorwerpen en doet het goed.

Dagcentrum De Stuiver

Zeer goed. Brandstempels op hout, zeer goede kwaliteit, werkt heel goed. Vlugge levering. Kwaliteit.

Van Harthout

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Mijn brandstempel is kundig gemaakt en zeer snel geleverd. Ook heb ik in het emailcontact de expertise van de betrokken personen gemerkt. Ik ben erg blij met... Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Mijn brandstempel is kundig gemaakt en zeer snel geleverd. Ook heb ik in het emailcontact de expertise van de betrokken personen gemerkt. Ik ben erg blij met de tips die ik gekregen heb. Mijn volgende brandstempel zal ik zeker ook weer hier bestellen.

Hout 1212

Ik ben erg blij met mijn brandstempel met eigen logo. Erg goede en snelle service

Ilja Van de Velde

Zeer mooie fijne stempel, geeft een zeer mooie afdruk