Han-dyman houtbewerking Voorthuizen

Ik heb jullie brandstempel erg snel ontvangen en meteen geprobeerd op een houten ondergrond. Het resultaat was verbluffend mooi. Mooi materiaal en erg blij mee.

Roland Wolters

Nadat ik ontwerp verzonden had, kreeg ik ook meteen een antwoord. Daarna een zeer snelle levering van een hele mooie stempel. Geweldige service ook als je vragen hebt. Zeker de moeite waar voor een... Nadat ik ontwerp verzonden had, kreeg ik ook meteen een antwoord. Daarna een zeer snelle levering van een hele mooie stempel. Geweldige service ook als je vragen hebt. Zeker de moeite waar voor een goede stempel met logo.

Martijn Steinebach

Mooi resultaat en snelle levering!

ELAN

We zijn erg blij met de brandstempel. Zo kunnen we diverse voorwerpen personaliseren met ons logo.

Veenstra.Design

Goede en snelle service.

S van Diesen

Mooie stempel werkt goed.

Nico Dielen

Snelle levering van een perfecte brandtempel op een klein formaat. Zelfs op 20 mm nog goed leesbare tekst. Vergt wel even wat uitproberen om de juiste temperatuur te vinden. Erg tevreden over de... Snelle levering van een perfecte brandtempel op een klein formaat. Zelfs op 20 mm nog goed leesbare tekst. Vergt wel even wat uitproberen om de juiste temperatuur te vinden. Erg tevreden over de kwaliteit.

Dylan

Goed het was ook snel geleverd

Luke Wilton

Received my branding iorn within a few days of ordering. I've used it a couple of times and it brands really well. Even the small words are very clear.
Would recommend this company.