Jan Henk Berendsen

Mooie stempel, snel geleverd.

JC

Uitstekende ervaring, snel en servicegericht

Franklin Behrens

Terwijl vluchtig kennis genomen van openingstijden nodigde whats app icoontje uit tot contact leggen en werd ik zelfs in het weekend te woord gestaan, kreeg zonder vragen een proefafdruk en was... Terwijl vluchtig kennis genomen van openingstijden nodigde whats app icoontje uit tot contact leggen en werd ik zelfs in het weekend te woord gestaan, kreeg zonder vragen een proefafdruk en was zodoende binnen de kortste keren in het bezit van een brandstempel van topkwaliteit.
Uitermate tevreden met service en eindresultaat.

Remember You And Me

Super goed, snelle levering! Goed contact.

Afvalconsultant BV

Snel geleverd

TPD

Ik ben erg blij met mijn brandstempel met eigen logo, deze werkt goed op het hout waarvoor ik het gebruik. Tevens een super snelle levering.

Wally WvE

Ik gebruik mijn stempel om het in mijn houtdraaiwerk te branden. Gaat super goed en ziet er strak uit.

Designable-Rotterdam

Prima! Duidelijke mogelijkheden gekoppeld aan afmetingen en verwarmingselement!

Erik

Heel tevreden, zo kan opa zijn houtwerkjes personaliseren voor de kleinkinderen.

Tijn Gerrits

Geweldig heel tevreden over het product
Goeie prijs voor een goed product
Geweldig heel tevreden over het product
Goeie prijs voor een goed product
Heb een 20x20mm brandstempel gekocht met hele kleine letters erin en je kan het supper goed terug op het hout zien echt zeker een aanrader