Hermien

De tijd nemen voor je klachten en oorzaak goed bespreken met duidelijke adviezen hoe nu verder. Ook bij extra vragen door mij werd duidelijke uitleg gegeven en deskundigheid was voor mij duidelijk... De tijd nemen voor je klachten en oorzaak goed bespreken met duidelijke adviezen hoe nu verder. Ook bij extra vragen door mij werd duidelijke uitleg gegeven en deskundigheid was voor mij duidelijk zichtbaar

Gewoon de zorg zoals het hoort, duidelijk en doel gericht. Was ook benieuwd wat de uitslag van de foto’s van mijn rug opleverde. Kortom prima!

Hij is deskundig, luistert goed naar “de klacht”, weet weken erna nog wat er de vorige keer was besproken, vertelt wat hij doet en waarom.

Caroline Bentinck

Zij heeft een hele prettige en zorgvuldige benadering

Door deskundige doorverwijzing heb ik een doeltreffende behandeling ondergaan in het ziekenhuis en ben ik nu klachtenvrij.

Super goede behandelingen en een aardige fysiotherapeut.

Ik voelde mij gehoord en gezien, en op mijn gemak bij Anouk. Zij is rustig en deskundig, en heeft veel ervaring. Dit gaf mij een veilig gevoel, en gaf mij ook rust, door de gesprekken, het support... Ik voelde mij gehoord en gezien, en op mijn gemak bij Anouk. Zij is rustig en deskundig, en heeft veel ervaring. Dit gaf mij een veilig gevoel, en gaf mij ook rust, door de gesprekken, het support en het advies.