L Dankot

Bart neemt je klachten serieus en weet op een kundige manier uit te leggen wat er aan de hand is en wat hij gaat doen. Daarnaast heeft zijn behandeling echt goed geholpen en werden mijn klanten snel... Bart neemt je klachten serieus en weet op een kundige manier uit te leggen wat er aan de hand is en wat hij gaat doen. Daarnaast heeft zijn behandeling echt goed geholpen en werden mijn klanten snel minder na de behandeling.

Gerrit Leunk

Bart is zeer kundig en geeft overal uitleg over. Na 2 behandelingen was ik al van de pijn af. Voor onderhoudt heeft hij mij extra oefeningen mee gegeven. Wat ik ook goed vond is de begeleiding die... Bart is zeer kundig en geeft overal uitleg over. Na 2 behandelingen was ik al van de pijn af. Voor onderhoudt heeft hij mij extra oefeningen mee gegeven. Wat ik ook goed vond is de begeleiding die hij gaf aan een stagiaire die mocht meelopen.
Ik heb eerdere behandelingen gehad van Martijn, hem zou ik dezelfde beoordeling geven.

Hele vriendelijke fysiotherapeuten maar de telefoniste krijgt een 10. Zeer flexibel in wijzigen van afspraken.
Ook meteen reactie. Top!

Hanneke is een heel fijne fysiotherapeut die goed luistert naar mijn klachten en die serieus neemt. We hebben samen nagedacht over de mogelijkheden van behandeling en gezocht naar oplossingen, ook... Hanneke is een heel fijne fysiotherapeut die goed luistert naar mijn klachten en die serieus neemt. We hebben samen nagedacht over de mogelijkheden van behandeling en gezocht naar oplossingen, ook toen bleek dat mijn klachten niet gevoelig zijn voor behandeling. We hebben samen nagedacht over vervolgstappen op een andere plek.

Blijft niet onnodig behandelen,is goudeerlijk en geeft aan dat overleg ,teruggaan naar huisartsmet goed zou zijn