Blijft niet onnodig behandelen,is goudeerlijk en geeft aan dat overleg ,teruggaan naar huisartsmet goed zou zijn

Ik had klachten n.a.v het hardlopen en heb een prima behandeling + advies gekregen

Hij was rustig, empatisch, overlegde en liet mijn dementerende moeder in haar waarde.

Aardig, vakkundig, enthousiast en gewoon erg leuk :-).

Ik ben er soepeler door geworden en heb dus niet zoveel pijn meer dan in het begin toen ik er aan begon

Een invoelzame, competente therapeut die al snel door had waar het probleem lag. Bovendien zeer vriendelijk.

Fijn contact en goed behandeld :) bij klachten kom ik zeker weer terug

Ik kwam voor de 1e keer in de praktijk en ik ben erg goed voorgelicht en alles werd me heel goed uitgelegd,ook heeft ze vanaf dag1 verteld dat het best lang kan duren maar zonder haar hulp was ik... Ik kwam voor de 1e keer in de praktijk en ik ben erg goed voorgelicht en alles werd me heel goed uitgelegd,ook heeft ze vanaf dag1 verteld dat het best lang kan duren maar zonder haar hulp was ik niet geweest waar ik nu ben,ik zal haar zeker aanbevelen in mijn kennisen kring

Heb goede klik met haar. Ze luistert goed, en kan tijdens de behandeling zelfs nog lachen met haar. De behandeling is prima , en afspraken maken gaat echt in goed overleg