No nonsens, duidelijke uitleg van de klacht en de behandeling. En het was ook nog gezellig.

Opstelling, instelling, deskundigheid , geduld ,

Duidelijk in wat er moet gebeuren
Snel een conclusie was er gedaan moet worden
Gaat gelijk aan het werk
Betrekt je als patiënt er echt bij

L Dankot

Bart neemt je klachten serieus en weet op een kundige manier uit te leggen wat er aan de hand is en wat hij gaat doen. Daarnaast heeft zijn behandeling echt goed geholpen en werden mijn klanten snel... Bart neemt je klachten serieus en weet op een kundige manier uit te leggen wat er aan de hand is en wat hij gaat doen. Daarnaast heeft zijn behandeling echt goed geholpen en werden mijn klanten snel minder na de behandeling.

Gerrit Leunk

Bart is zeer kundig en geeft overal uitleg over. Na 2 behandelingen was ik al van de pijn af. Voor onderhoudt heeft hij mij extra oefeningen mee gegeven. Wat ik ook goed vond is de begeleiding die... Bart is zeer kundig en geeft overal uitleg over. Na 2 behandelingen was ik al van de pijn af. Voor onderhoudt heeft hij mij extra oefeningen mee gegeven. Wat ik ook goed vond is de begeleiding die hij gaf aan een stagiaire die mocht meelopen.
Ik heb eerdere behandelingen gehad van Martijn, hem zou ik dezelfde beoordeling geven.

Hele vriendelijke fysiotherapeuten maar de telefoniste krijgt een 10. Zeer flexibel in wijzigen van afspraken.
Ook meteen reactie. Top!