Jansa BV

Familie Angenent

Veel keus

Zou niet weten wat

Bart Brantjes

Goed. Keurig op tijd en goed verpakt geleverd.

Goed en op tijd

Beetje jammer om € 80 te vragen voor het boren van een gaatje rond 20 mm in het aluminium profiel om de sensor aan de andere kant te plaatsen.

VVE Xcellent II

Snelle service en uitstekende montage

Snelheid en professionaliteit

Henk Struik

Wij wilden een luifel bevestigd hebben aan de houtconstructie van onze serre. Bovendien was er door de dakgoot weinig ruimte. In tegenstelling tot andere leveranciers zag Jansa wel mogelijkheden

De wil om mee te denken
Denken in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden
Servicegericht
Goede communicatie

vanessa bosmans

Vlotte levering, maar als je aangeeft dat het niet is wat je verwacht , nul reactie terug .. ook al staat op site dat je ze via whatssapp kan bereiken en ze terug antwoorden. Na deze feedback heb ik... Vlotte levering, maar als je aangeeft dat het niet is wat je verwacht , nul reactie terug .. ook al staat op site dat je ze via whatssapp kan bereiken en ze terug antwoorden. Na deze feedback heb ik reactie gehad. Hebben ze me goed geholpen. Wat ik dan niet oké vindt is t hoge bedrag voor terugzending.
Bij diegene die t pakje kwam terughalen, verschoten ze ook.
Zou ik het nog doen. Online. Neen zeker niet.
Daarnaast staat het online ook niet vermeld dat je bij terugzenden zo een kostenplaatje krijgt.

Bestellen gaat vlot, de service bijdragen als t thuis is . Zijn verbeterpunten aan..terugzendprijs is veel te hoog

reageer wanneer mensen via whattsapp sturen voordat feedback komt. En u terug verzendprijs is veel te hoog

Prive

Goede afspraken en een keurige afhandeling

Aardige mensen

Terugbellen

Fred

Vormgeving

Roelof

Prima service

Prachtig op maat gemaakt

Ard

Mooie luifel, maar ‘snelle montage’ blijkt in de praktijk toch minder snel te verlopen.

Mooi product.

Bouwpakket neemt meer tijd in beslag dan verwacht, ook voor ern handige, gevorderde klusser. Het monteren vsn de profirldn door ze er met een rubberen hamer op te tikken, zorgt voor butsen/deuken in... Bouwpakket neemt meer tijd in beslag dan verwacht, ook voor ern handige, gevorderde klusser. Het monteren vsn de profirldn door ze er met een rubberen hamer op te tikken, zorgt voor butsen/deuken in de aluminium profielen.

Dit ondanks het opvolgen van de instructie met zeepsop etc. Daarom 3 ipv 5 sterren als eindoordeel.

Zonder rubber hamer kunnen de profielen niet bevestigd worden, helemaal niet door een onervaren klusser.

Keurige levering, de montage zou dis beter/sneller moeten kunnen. Daarom 4 sterren voor info op website.

Vraag: waarom de profielen niet voormonteren? Past nog steeds prima in een plat pakket, misschien wordt de doos dan 4 cm hoger. Scheelt een hoop werk, en verkleint de kans op beschadigingen aanzienlijk.

de Jong

Zeer snelle levering, heel duidelijke tekening en filmpje op utube, al met al dus, zeer tevreden

Snelle levering, goede montage uitleg