Jansa BV

Bert

Hulpstukje voor een vlotte montage was niet meegeleverd met de bestelling. Hebben op éénvoudige aanvraag dit snel in orde gebracht

mooi design

Hulpstuk voor vlotte montage meeleveren met het order. Montage zou vlotter kunnen lopen met een overeenkomstig You-tube filmpje.

B. van Ommen

goed, direct en betrouwbaar

Goed contact via whatssapp.

Mv

Perfecte levering volgens afspraak

Perfect

Herman

Voor de tweede maal een luifel besteld, vlot geleverd.

Uitvoerige, duidelijke info.

Geen.

Aldert

Goed contact duidelijk in mogelijkheden

Folder en kwaliteit/prijs zeer goed

De levering duurde te lang het werd telkens een maand later om te leveren

Pam

Is helemaal top.

Keurig op maat en zeer duidelijke tekening

T.H.M. Rosier

In principe oké

Kwaliteit product

Levertijd

E Faessen

Een topper

Vriendelijk en vooral doen wat ze zeggen

Ze doen het hartstikke goed

F. Williams

Ik heb de Jansa Kassel Deurluifel 200x90 online gekocht. Voordat ik de bestelling plaatste, had ik per whatsapp contact over de beste optie voor mijn voordeur (foto meegestuurd). Ik ben erg blij... Ik heb de Jansa Kassel Deurluifel 200x90 online gekocht. Voordat ik de bestelling plaatste, had ik per whatsapp contact over de beste optie voor mijn voordeur (foto meegestuurd). Ik ben erg blij met de gemaakte keuze. De installatie ging heel goed en mijn voordeur ziet er niet alleen geweldig uit, maar biedt ook bescherming voor mijn pas geschilderde voordeur en ook bescherming tegen de regen.

heel veel verschillende deurluifels. communicatie door Whatsapp waarbij fotos mag verstuurd worden van je voor of acherdeur

van Veen

De deurluifel is gemaakt van erg mooie en solide materialen. Een enkele vraag die ik nog had werd vlot beantwoord.

De handleiding is erg duidelijk. De eigenschappen van de luifels ook. Dat helpt erg in het bepalen van de meest geschikte luifel en in het voorbereiden van de montage.

Het monteren van de profielen was nog best een lastige klus, omdat ze zo strak zitten. Ondanks de tips van zeepsop hebben we de profielen iets opgerekt om gemakkelijker aan het polycarbonaat te... Het monteren van de profielen was nog best een lastige klus, omdat ze zo strak zitten. Ondanks de tips van zeepsop hebben we de profielen iets opgerekt om gemakkelijker aan het polycarbonaat te bevestigen.