Jansa BV

Ben

Uitstekende website vlotte en correcte afhandeling

Zie voorgaande

Zou het niet weten

Domicjan

Zeer goede en professionele bedrijf. Komt afspraken na. Een echte aanrader. Top bedrijf.

Alles Top!!!

Vd Molen

Nette afhandeling aan de telefoon

Op dit moment niet

NCGC

Meedenken

René Winkelhorst

Snel geregeld. Snelle levering.

Zoals vaak bij bouwpakketten, kan de handleiding een stuk prettiger. Alle plastic moet bijvoorbeeld eerst verwijderd worden. Er kan duidelijker aangegeven worden hoe de rubbers aangebracht moeten... Zoals vaak bij bouwpakketten, kan de handleiding een stuk prettiger. Alle plastic moet bijvoorbeeld eerst verwijderd worden. Er kan duidelijker aangegeven worden hoe de rubbers aangebracht moeten worden. Wat moet je zelf boren. Dit zijn enkele dingen die ik mis. (Ik hoop dat de rubbers wel blijven zitten)

Han Holterman

Zeer goed

Komt afspraken na

janet

Zeer tevreden vriendelijk en mee denkend super fijn en netjes alles gemaakt en opgeruimd top.

vriendelijk

zijn er voor mij niet

Andre Peperkamp

Super klantvriendelijk en goed geholpen. We hadden eerst een andere luifel uitgezocht maar zijn later op de Amsterdam uitgekomen. Omdat deze wat groter is kwam de eigenaar deze bij ons omruilen.... Super klantvriendelijk en goed geholpen. We hadden eerst een andere luifel uitgezocht maar zijn later op de Amsterdam uitgekomen. Omdat deze wat groter is kwam de eigenaar deze bij ons omruilen. (Het bedrijf zit 3 km van ons vandaan, maar toch) Dat is natuurlijk top service. Het monteren van deze luifel is zoals ze aangeven op de site en in het filmpje nog wel wat lastig. Gelukkig ga ik geen enkele uitdaging uit de weg en genieten we nu van een geweldig luxe deurluifel. Een opmerking over de afdekstrip... met name de bovenste waar alle kabels en trafo achter zit, deze is er zonder klein hamertje niet in te klikken. Dit heb ik, alles met beleid uiteraard, met een hamertje met kunstof doppen.... maar zou ook kunnen met een klosje hout ertussen.... in het onderste randje getikt. Al met al erg tevreden met het bedrijf, eigenaar en oerdegelijke deurluifel van Jansa........

Goede uitleg en service

Kan ze niet noemen....

Theo Smulders

De eerste afspraak ging niet door. Dat hoorde ik laat op de middag toen ik zelf het bedrijf belde. Niet erg attent

Tweede afspraak perfect

Eerder bellen

fam. van der Velden

Luifel rotterdam van 4 meter besteld

snelle reactie op vragen

Het aanpassen van de lengte, was voor ons onduidelijk op de site