Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.2/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.4/10
Nakomen van afspraken
6.4/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

J C de Bok

Goed gedaan en netjes

Wat viel u in positieve zin op?

klant vriendelijk goed werk geleverd

eigenlijk niet alles klopt

Anneke Verhoef

Werkzaamheden waren niet netjes achtergelaten en er misten een aantal afdekplaatjes. Werkzaamheden duurden langer dan aangegeven. Rendement van de isolatie weten we pas over een tijdje.

Wat viel u in positieve zin op?

De klachtafhandeling was zeer netjes, professioneel en duidelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

In eerste instantie goed werk leveren zodat klachtafhandeling niet nodig is: betere afstemming tussen degene die de offerte maakt en degene die het werk uitvoert over wat er moet gebeuren, contact... In eerste instantie goed werk leveren zodat klachtafhandeling niet nodig is: betere afstemming tussen degene die de offerte maakt en degene die het werk uitvoert over wat er moet gebeuren, contact met klant hierover indien nodig, werkzaamheden netjes achterlaten.

M. Nulden

Er werd in de benedenhoeken van de spouwmuren met een camera aanwezigheid van puin vastgesteld. Dit zou eruit worden gehaald. Is door het uitvoerende team NIET gedaan.

Goede intake

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Volg het rapport van de intake medewerker. (haal het puin uit de spouw

Geachte heer of mevrouw Brands

Komen de gemaakte afspraken niet na en brengen werkzaamheden in rekening die niet gebeurd zijn

hard gewerkt door monteurs

Verkoper beter instrueren

Geachte heer Hammecher

De medewerkers laten veel rotzooi achter en ik vind nog steeds overal lijmresten. Op de gevel, ramen, kozijnen, daken....medewerkers zijn vriendelijk, maar spreken de taal amper.

Wat viel u in positieve zin op?

Niks, heb er spijt van dat ik dit heb laten doen!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

leidt personeel goed op! Zorg voor een realistische planning.

Geachte heer of mevrouw Kalkhoven

Op zich is het personeel vakbekwaam en communicatief naar de klant. Weken netjes zonder overbodige rommel te maken.

Wat viel u in positieve zin op?

Het was sneller gereed dan gedacht en de afwerking van de gaten viel me echt mee

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Service en nakomen afspraken staan op ondermaats tot gemiddeld omdat op het opleveringsformulier het bijschrift staat dat een deel van de voorgevel uiteindelijk niet behandeld is. Ik moet bekennen... Service en nakomen afspraken staan op ondermaats tot gemiddeld omdat op het opleveringsformulier het bijschrift staat dat een deel van de voorgevel uiteindelijk niet behandeld is. Ik moet bekennen dat over dit stukje "de hoek om" op de eerste verdieping niet specifiek gesproken is. Maar het feit dat a) de vertegenwoordiger niet heeft terug gebeld om duidelijkheid te verschaffen en b) niemand op de opmerking op het formulier heeft gereageerd, wat toch echt mocht na bijna 2 weken, toont mij aan dat after sales service niet in het woordenboek van Isoprofs voor komt. Dat is geen verbeterpunt, het is een gapend gat. Daar kan geen enquête tegenaan.

Snel gewerkt

Nette vriendelijke monteurs

Geachte heer of mevrouw

Ze waren goed en vriendelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke man die moeite deed om dingen uit te leggen

Geachte heer of mevrouw

Netjes gewerkt en vriendelijk medewerkers

Slechte voorlichting over isolatie

niet veel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Ja, eerlijk advies. Aangeven dat bij spouwmuurisolatie van een kalkzandsteenmuur impregnatie noodzakelijk is en niet pas op het moment dat de eerste vierkante meters worden opgevuld met isolatie.