Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Henry

Niets op aan te merken. Overeengekomen werkzaamheden werden correct en met veel enthousiasme opgepakt. Als er administratief iets niet helemaal goed ging werd dat zonder gemor gecorrigeerd. Prima... Niets op aan te merken. Overeengekomen werkzaamheden werden correct en met veel enthousiasme opgepakt. Als er administratief iets niet helemaal goed ging werd dat zonder gemor gecorrigeerd. Prima samenwerking.

Anne-Mary de Groot

Michiel

Dankzij het juiste advies en de goede service van IQ makelaars hebben we onze woning snel en ook goed kunnen verkopen. De samenwerking was erg prettig! Mochten we in de toekomst weer een huis gaan... Dankzij het juiste advies en de goede service van IQ makelaars hebben we onze woning snel en ook goed kunnen verkopen. De samenwerking was erg prettig! Mochten we in de toekomst weer een huis gaan kopen of verkopen dan doen we dit zeker weer met IQ makelaars!

Goede opbrengst, prettige samenwerking

Norbert Wegter

Fam Bouman

Een fantastische makelaar die weet waar hij het over heeft. Is eerlijk en transparant en maakt zaken niet mooier dan ze zijn. Erg prettige samenwerking gehad.

Norbert Wegter

Jan Hendrik

Zeer tevreden over iqmakelaars en het resultaat!

Goed bereikbaar en vlotte communicatie

Lana Schrier

Henk & Lotte

Johan heeft in een zeer kort tijdsbestek (binnen 1,5 week) ons huis verkocht. Heeft in deze korte tijd meer dan 20 bezichtigingen geleid. Is hierin zeer professioneel, heeft korte lijntjes met zowel... Johan heeft in een zeer kort tijdsbestek (binnen 1,5 week) ons huis verkocht. Heeft in deze korte tijd meer dan 20 bezichtigingen geleid. Is hierin zeer professioneel, heeft korte lijntjes met zowel de verkopende als kopende partij.

Snelle en korte lijntjes, neemt uitgebreid de tijd, is erg gedreven en enthousiast, overlegt goed en veel, neemt je mee in het proces. Weet waar hij het over heeft en kan hiermee zowel de kopende... Snelle en korte lijntjes, neemt uitgebreid de tijd, is erg gedreven en enthousiast, overlegt goed en veel, neemt je mee in het proces. Weet waar hij het over heeft en kan hiermee zowel de kopende als verkopende partij een vertrouwd en prettig gevoel geven. Door het gebruik van social media een nog beter bereik, daardoor al voordat het op Funda kwam veel belangstellenden.

Zichtbaarheid van uw woning

Is ook hier gedreven in en meedenkend, geeft de kopende partij die hier geen kennis van heeft een fijn gevoel. Door het sombere weer toch nog erg mooie foto's.

Onderbouwing waardebepaling

Helder en goed onderbouwd. Uitgebreid verslag! Johan weet zeer goed hoe de woning op de markt ligt.

Gerko en Inger

Erg tevreden over hoe Johan te werk gaat.

* enthousiast/gedreven
* behulpzaam
* denkt met de klant mee
* komt afspraken na
* goede communicatie over en weer

Zorgt voor mooie foto's en plattegrond. Mooie presentatie op Funda en Facebook

R Gelderman

De makelaar Johan Maasse doet zijn werk erg goed en met heel veel passie.
Hij doet wat hij zegt en beloofd.
Zeer betrouwbaar.
En is heel actief bezig op social media (...
De makelaar Johan Maasse doet zijn werk erg goed en met heel veel passie.
Hij doet wat hij zegt en beloofd.
Zeer betrouwbaar.
En is heel actief bezig op social media ( funda/Facebook ).
Had het huis snel verkocht.

Weet wat er gebeurt op de huizenmarkt .
Gedreven .
Prettig in de omgang.
Eerlijk en oprecht .

Goed en duidelijk
Zo als je het zou verwachten.
Ook genoeg foto's die een goede indruk geven van het huis.

Zeer positief.

De makelaar is zeer enthousiast en heel gedreven in zijn vak. Vriendelijk naar ons toe en voor zover wij weten ook naar de kopers.
Doet veel aan marketing. (Funda, facebook, organiseren van...
Doet veel aan marketing. (Funda, facebook, organiseren van open huis)

W. Gordijn

Een makelaar behoort de verkoper te adviseren over een realistische verkoopprijs. Dit is een zeer cruciaal onderdeel van zijn werk. Makelaars die langs komen en even een verkoopprijs uit hun mouw... Een makelaar behoort de verkoper te adviseren over een realistische verkoopprijs. Dit is een zeer cruciaal onderdeel van zijn werk. Makelaars die langs komen en even een verkoopprijs uit hun mouw schudden, kan je als verkoper beter meteen naar huis sturen. Het vaststellen van de juiste waardebepaling is specialistenwerk waar onderzoek voor nodig is. Toen Jan-Douwe Streekstra van IQ Makelaars bij ons langs kwam voor een eerste oriënterend gesprek legde hij uit dat zijn kantoor de waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk, vertelde hij. Zoals mij werd beloofd, ontving ik binnen twee dagen een email met een realistische en onderbouwde vraagprijs. Door deze professionele benadering stond de keuze voor IQ Makelaars al snel vast. Bovendien heeft Jan-Douwe Streekstra een geweldige positieve uitstraling en een groot enthousiasme voor zijn werk die je niet vaak bij makelaars tegenkomt. De verwachtingen die deze makelaar bij ons schiep heeft hij volledig waargemaakt en zelfs overtroffen. Binnen een week had Streekstra al via zijn internetkanalen een aantal kijkers voor ons huis weten te verzamelen en een paar dagen laten konden wij het glas heffen op de verkoop. Het huis dat in een regio staat waar de woningen niet gemakkelijk van de hand gaan, werd voor de verkoopprijs verkocht. Het hele verkoopproces, inclusief de afhandeling bij de notaris, heeft IQ Makelaars uitstekend begeleid. IQ Makelaars heeft voor mij prima werk geleverd. Ik kan iedereen aanraden de energieke en deskundige Jan-Douwe Streekstra in te schakelen als hij of zij een woning op de markt willen aanbieden.

Gedreven, Enthousiast, Eerlijk en correct, harde werker!

Jan-Douwe Streekstra

Zichtbaarheid van uw woning

Keurig geregeld, mooie 3D tekenen en professionele fotograaf.

Onderbouwing waardebepaling

De waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk. Zoals mij werd... De waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk. Zoals mij werd beloofd, ontving ik binnen twee dagen een email met een realistische en onderbouwde vraagprijs. Door deze professionele benadering stond de keuze voor IQ Makelaars al snel vast.

Erik jan Luijendijk

Eerlijk haalbaar advies, goede opname aandacht voor tekenwerk en fotografie.
Zeer goede en heldere communicatie. Korte lijnen en goed bereikbaar. Johan komt afspraken na, en prettig in omgang.

Goede communicatie en bereikbaarheid.

Johan maasse

Onderbouwing waardebepaling

Eerlijk advies en goede strategie