Hoitinga

Zeer vakkundige en integere makelaars. Na de eerste bezichtiging kregen we al gelijk een bod. De professionele onderhandeling tussen Inter Immo en de koper leidde tot een voor ons zeer goede... Zeer vakkundige en integere makelaars. Na de eerste bezichtiging kregen we al gelijk een bod. De professionele onderhandeling tussen Inter Immo en de koper leidde tot een voor ons zeer goede verkoopprijs. Een echte aanrader!

Jord Knotter

Voor de tweede keer ontzettend tevreden. Ze staan altijd voor je klaar, hebben goede voorstellen en adviezen, heel goed bereikbaar en voor de tweede keer op rij het ideale appartement voor mij... Voor de tweede keer ontzettend tevreden. Ze staan altijd voor je klaar, hebben goede voorstellen en adviezen, heel goed bereikbaar en voor de tweede keer op rij het ideale appartement voor mij gevonden.

J Melten

Reeds diverse malen gewerkt met Interimmo. Dankzij het brede netwerk en de vakbekwame medewerkers hebben wij zowel de verkoop als de aankoop snel en vakkundig kunnen realiseren. Absolute aanrader,... Reeds diverse malen gewerkt met Interimmo. Dankzij het brede netwerk en de vakbekwame medewerkers hebben wij zowel de verkoop als de aankoop snel en vakkundig kunnen realiseren. Absolute aanrader, een dikke 10!

Ik ben niet heel tevreden over het uitbesteden aan Inter Immo. De medewerkers waren wel aardig maar ik ben van mening dat de service in mijn geval beter had gekund. Mijn woning kwam begin december... Ik ben niet heel tevreden over het uitbesteden aan Inter Immo. De medewerkers waren wel aardig maar ik ben van mening dat de service in mijn geval beter had gekund. Mijn woning kwam begin december op de markt. Mij was gezegd dat het naar verwachting 4-8 weken zou duren voordat de woning verhuurd zou zijn. Ik begrijp dat dit geen garantie is en het bleek voor mijn doelgroep ook een slappe periode te zijn. Maar als er een bezichtiging was geweest moest ik er steeds zelf achteraan bellen. Je mag toch verwachten dat er even een terugkoppeling gegeven wordt. Daarnaast vond ik de presentatie op de diverse websites niet geweldig. De foto's waren somber (mede door het slechte weer in die weken, daar kan Inter Immo uiteraard niets aan doen), maar ze waren ook onscherp. Toen ik daar contact over op nam zijn ze wel nieuwe foto's gaan maken. Ik had ook gevraagd of ze een paar omgevingsfoto's konden plaatsen van een park en terrasjes in de buurt, die heb ik uiteindelijk zelf moeten nasturen.
Toen het niet opschoot heb ik 2 andere makelaars de kans gegeven om geschikte kandidaten te vinden. Ze kwamen al snel met geschikte kandidaten en met 1 partij ben ik toen in zee gegaan.
Opvallend was dat toen ik de opdracht terug trok bij Inter Immo de faktuur meteen de volgende dag in mijn mailbox lag. Gezien het feit dat de begeleiding echt wel beter had gekund en mijn kosten mede daardoor erg waren opgelopen vond ik dat niet sportief.
Ik moet wel zeggen dat het meisje op kantoor echt super aardig was en bij elk verzoek van mijn kant (bij voorbeeld om iets aan te passen op de website) steeds meteen actie ondernam.
Ik heb in mijn omgeving ook goede ervaringen over Inter Immo gehoord. Ik denk dat het op zich geen slechte partij is om mee om zee te gaan, maar dat ze hun service en prijsstelling zouden moeten aanpassen aan de veranderende markt en grote concurrentie.

Betrokken en marktgericht, professioneel.

Nick Dekker

Zeer positief. Professionele medewerkers en snelle opvolging op uitstaande zaken.

Super experience. Thank you Martin for all your help, advises and making the house hunt a great time. Very professional and pro active search resulted in buying a lovely house. Thank you ?

Zahra

Martin en Eala zijn hele fijne en vakkundige mensen. Ze begeleiden je van begin tot eind en ontzorgen je vwb het verhuurperiode van je woning. Wij zijn heel blij met hun hulp, communicatie en... Martin en Eala zijn hele fijne en vakkundige mensen. Ze begeleiden je van begin tot eind en ontzorgen je vwb het verhuurperiode van je woning. Wij zijn heel blij met hun hulp, communicatie en begeleiding tot nu toe!